woensdag 9 september 2009

komt toch allemaal nog goed...

Daar was ik weer. Geen grrrr meer, dat is al weer weggezakt en ik heb voor de komende week alles geregeld! Morgen slaap ik in een hostel in vancouver, maar niet die in het centrum waar ik eerder heb gezeten. Dan lever ik donderdag de auto in en slaap ik 3 nachten in het hostel in Vancouver waar ik WEL eerder heb gezeten. Dan wordt ik zondagmorgen opgehaald door de Moose reisorganisatie voor een 4 daagse trip naar Vancouver Island. Ik had daar dus eingelijk met de auto naar toe gewild, maar goed, dit is een goedkoper alternatief dan weer een paar dagen auto huren en zelf op zoek gaan naar hotels.
Op Vancouver island ga ik dan Walvissen kijken en ik hoop natuurlijk dat we orka´s tegen komen. Want die heb ik nog nooit gezien.
Dan 2 dagen naar Victoria. Dat is volgensmij de hoofdstad van Vancouver Island en dan weer terug naar Vancouver. Ik moet er nog even achter zien te komen hoe laat ik dan weer terug ben want ik wil het liefst die dag nog de bus of trein naar Seattle nemen. maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken. Maar goed, dat is nog zo ver weg...

Eens kijken....Wat heb ik vandaag gedaan. Zoals je hebt kunnen lezen, eerst gezwommen. Toen de auto in en langs het huis van Hennie de Jong gereden. maar alleen Kim en Dennis waren thuis. Die konden me wel vertellen dat hennie aan het werk was, dus besloot ik daar maar een ontbijtje te halen. Hennie nam zelf ook even pauze dus we hebben gezellig zitten kletsen.
Daarna ben ik doorgereden naar Chilliwack. Eerst maar eens op zoek naar een Bell telefoonwinkel. Ik had mijn bel minuten op. Je hebt hier dus een appart sms tegoed en een appart bel tegoed. Dus dat opgewaardeerd en zodoende kon ik de autoverhuur bellen met al mijn gebrom nadien.

Toen op zoek naar een goedkoop hotel. Uiteindelijk een redelijk goedkope gevonden en toen nog maar even naar de Mall om wat rond te neuzen en te shoppen. Even een hamburgertje gegeten bij Wendy´s (das netz0iets als de Mc) en toen maar eens naar de kamer om alles te gaan regelen. Ik kan in elk geval met een gerust hart gaan slapen nu ik alles rond heb.

Hoe is het bij jullie? Ik hoorde dat het weer prachtig weer was via een smsje! Als jullie mij smsen betalen jullie trouwens gewoon het normale tarief hoor en mij jaag je er ook niet mee op kosten, want het kost mij niks. Dus kom maar op met die berichtjes ;-)

Nou, ik hoop dat julle allemaal goed geslapen hebben want de eerste wekkers zullen zo zachies an wel weer gaan bij jullie! Ik wens jullie dan ook een hele fijne dag toe!

liefs mij

Ps.... ik heb de foto's bij de rodeo gezet, en ook een filmpje!

2 opmerkingen:

Gert Jan en Margreet zei

Hoi zus,

Ik had een heel verhaal aan je geschreven , maar helaas het peeceetje heeft het niet goed opgepikt (ligt natuurlijk niet aan mij h;e, dat snap je wel he) één druk op de knop en alles was foetsie.......dus ik ook GGrrrrrrr
Hahahaha jij dus ook, en zo moet je je gal dan spuwen op het World Wide Web :-)
Maar lees dat bij jou ook alles weer goed is gekomen en ook nog goedkoper, dus wat wil een mens nog meer niet waar?

Wat een SUPERGAAF filmpje van de rodeo, ik heb het meerdere malen afgedraaid, en dacht, wat moet het geweldig zijn...hoed op ....cowboylaarsen aan......en daar dan op de tribune te zitten, supersfeer lijkt me dat!

De hle toestand met de traumaheli en de rose knuffel, moet je maar proberen te vergeten brrrrrrr
Naar hoor om dat te zien, maar gelukkig is dat ook goed afgelopen. Hier in Vroomshoop is alles okidoki. Zaterdag hebben we familiedag. We zullen iederéén (nou ja , bijna iederéén ) de groeten van jou doen hahahahaha
We laten je wel weten hoe het geweest is, en zullen je er foto's van sturen Oke?
Ik ben er nu achter hoe ik foto's van een normaal formaat kan versturen, in plaats van posterformaat hahaha
t'Ja een rasechte blondie zal ik maar zeggen.

De voorbereidingen voor de trouwdag schieten al lekker op!
De Jurk, trouwlocatie,ringen vervoer,fotograaf,......het is allemaal al rond!!!!
Moet wel zeggen nu we er zo druk mee bezig zijn, het geduld steeds minder wordt hahahahaa
Ach maar de tijd vliegt.
Nog zoveel andere leuke dingen in het vooruitschiet. Het je de foto van GJ ontvangen? Het plafond in de hal slopen op de sokken? oh oh
Hoop dat die goed over is gekomen, dan kan ik nog weer es een leuke foto sturen.

Nou zus, have fun and take care!
Ik mis je

XXX Je Zus.

Lella zei

Oh Miekerdepiek, stressen is nie goed voor de mensch en vooral nie op vakantie!!! Maar gelukkig is alles goed gekomen en ga je naar Vancouver Island en de gedachte aan walvissen en orka's maakt dat grrrgevoel natuurlijk weer helemaal goed! Ben benieuwd naar de uiteindelijke foto's!

Wat grappig dat je weer terug gaat naar het hostel in Vancouver, kan me de zonneschermen nog goed herinneren op google earth. En daarover gesproken, het wordt nodig tijd dat ik weer vlaggetjes ga plaatsen op de plekken waar je geweest bent, hopelijk gaat het morgen lukken. Heb vakantie en dan weet je het wel, druk met van alles en nix maar net even geen tijd voor google earth-en. En ik heb een paar keer gereageerd vanaf mijn laptop waar google earth nie opzit.
Vandaag sowieso een lekker druk dagje gehad, met Ar en Samee geshopt in Enschede en zijn naar de Makro geweest. Arme wij... weer veelveelveel centjes uitgegeven. Gelukkig ook wat gekocht voor anderen en er nog wat cadeaus weggehaald voor jarigen, Johnny en Irma en morgen Stijn van Jenneke en Markus. En mijn pa en ma zaten nog steeds in het rolletjestijdperk dus heb ff toestemming van mijn ma gevraagd om een digitale fotocamera mee te nemen. Stelde nog voor om het met pa te overleggen maar dat vond ze nie nodig, haha! Wij vrouwen kunnen dat best zelf beslissen!
En verder natuurlijk nodige dingetjes, shampoo, wasmiddel, enzo en spulletjes voor Samee, winterslaapzakjes bijv. want het begint echt al frisser te worden. Het meisje moet het natuurlijk nie koud krijgen. Het weer was vandaag al duidelijk weer minder!
Oja, en ze heeft weer prikjes gehad en het was weer een superstoer meisje, even huilen en daarna weer nix aan het handje! Ze groeit verder goed alleen zit ze wel wat onder het gemiddelde wat gewicht, lengte en hoofdomtrek betreft maar dat was nie erg, ze doet het heel netjes! Tis nog een mooi fijn meissie! Maar aan de kleertjes kun je wel merken dat ze groter wordt, sommige broekjes worden alweer te kort en maat 68 heeft ze al een paar keer aangehad. Vanochtend was ze weer helemaal blij en valt dan helemaal stil wanneer ik jouw Lief-shirt met gestrikte touwtjes aantrek. Ze bestudeerd ze van alle kanten, zo mooi om te zien!
Kzal binnenkort proberen om een paar leuke foto's van nu te sturen via de mail.

Nou, weer genoeg gebabbeld voor vandaag, moet nog wat overhouden voor morgen, anders heb ik dan nix meer te zeggen, hihi! Maar je bent weer helemaal op de hoogte van huize Meijerman!

Wens je weer veel plezier in Vancouver!

Dag lieve Ammenieke!!! Dikke zoen van Rariemelle!!!

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...