vrijdag 4 september 2009

dagje relaxen in Banff

Vanmorgen een beetje uitgeslapen en toen naar het centrum gereden. Het begon met mooi weer vandaag maar tegen een uur of 4 begon het knetter hard te waaien en binnen no time regende en onweerde het. Maar ik heb lekker rond gestruint. Hier een bakkie leut, daar een leuke souvenir enwat plaatjes schieten.
En deze geweldige handschoenen gekocht! Ik vond ze super grappig. (en ja, ze zijn echt voor volwassenen!) Dus laat de winter maar komen (over een maand of 3 dan...)

Vanvond had ik nog naar Banff hot springs gewild om te zwemmen maar aangezien het nog steeds onweerde ben ik toch maar niet gegaan en er draaide ook geen leuke film. Dus lekker zitten lezen en prutsen op de laptop. Zo kom ik toch nog tot rust.
Morgen weer vroeg op want ik ga weer verder. Naar Revelstoke. En das toch zon 4 uur rijden geloof ik.

En nu is het al weer beddtijd! En ik wens jullie allemaal een goede morgen en een fijne dag!

2 opmerkingen:

Gert Jan en Margreet zei

Goodmurrrrrning,

Hahahahaaaa leuke wandjes hoor!
Ik hou je eraan als het hier winter wordt DAT JE ZE OOK AANTREKT!......kom je nie meer onderuit. Zal het weekend eens kijken of ik wat foto's van de sloperij kan plaatsen, dus nog ff geduld.....(busje komt zo)
Bah wat flauw weer.....en dat op de vroege ochtend.
Maar goed te pas hier, nog 1 daggie en dan is het weer weekend!
Heb eigenlijk geen nieuws, ga vanmiddag naar Gr'bergen zal ik Zoortje eens ff platknuffelen.......vind ze vast wel lekker hahahahahaaaaa.
Nou soeze het is alweer bij half negen dus ga mijn karretje maar es weer aantrappen om naar De Roots te gaan. Toedeledoki!
Keep smiling and have a lot of fun, and take care!!!!

Many! many! many! kisses from your sister and GJ Bye bye!

Lella! zei

Dag lieve Ammenieke!

Ben ik weer na een dagje afwezig, gister werken, Dennis jarig, daar gegeten en verdere avond geweest dus alleen ff thuis om Samee naar bed te doen. Maar ik heb nu 3 volle weken de tijd want ik heb vakantie, eiglijk nog een halve week extra want mijn 1ste werkdag is op donderdag. Maar tis hier snertweer, regen, veel wind en sombertjes dus nog nie echt een joepievakantiegevoel maar er komen weer betere tijden aan volgens teletekst. Gelukkig maar want ik zit met kniekousen, sloffen en trui op de bank met mijn laptopje, en dat vind ik veel te vroeg begin september!
Maar genoeg over hier, oh, nog even dit, Samee vandaag precies 5 maand oud en ze kan haar tenen in haar mond stoppen voor het eerst en gister haar 1ste tandje ontdekt, is ze vroeg mee. Scherp tandje hoor! Maar gemiddeld krijgen ze tussen 5 en 9 maand hun 1ste tandje, meisje van de tjd want ze begint er nog even een dag eerder mee!
Maar nu over jou, het lijkt met de dag nog mooier te worden en twas al zo mooi! Filmpje weer super, ben altijd blij wanneer er een playsymbool staat want dan zie ik je ff weer live, nou ja, bijna dan.
En nice gloves, typisch Miek, haha! Tblijft super om over je te lezen en als ik een dag 'gemist' heb dan vink dat maar nix!
Oh, en jammer geld van die boete en je wist nie eens waarom, das dan extra balen, als je nu bewust een fout had gemaakt dan had je jezelf nog een beetje de schuld kunnen geven maar dat kan nu ook nie. Maar schappelijk mensje achter die balie! Gelukkig bestaan er nog van die mensen op ons aardbolletje!

Ik ga nog even verder met bankhangen zonder laptopje op schoot! Tot de volgende babbel!

Have fun in Revelstoke!

lots of liefs van Rariemelle!

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...