zaterdag 26 september 2009

klaar voor vertrek...

Nou ik ben klaar voor vertrek. Over een half uur staat de taxi hier en laat ik me afzetten bij het station. leek met toch verstandiger voor mn rug om er niet heen te lopen.

De artwalk tour stelde eerlijk gezegt niet veel voor. Een vrijwilligster bracht ons (2 amerikanen en ik) er naar toe. Sam was te laat dus die was niet mee helaas. Die 2 gingen daar al snel hun eigen gang en ik liep verder met de tourleidster die niet echt heel erg leuk was. Ik had niet het idee dat ze er veel zin in had, Dus ging ik al gauw mijn eigen gang.
het was niet echt een Art walk, maar meer een soor markt/braderieachtig iets met van alles, kunst, kleding, sierraden enz, maar wel leuk. Terug met de bus in mn up was weer een ander verhaal. De tourleidster had gezegd dat ik door moest lopen naar 35th Ave, maar daar zag ik niet de bus die ik moest hebben. Het was inmiddels al donker dus ik besloot maar weer terug te lopen naar het begin van de markt, naar 15th Ave. Na hier en daar wat navraag  gedaan te hebben belande ik uiteindelijk toch in het centrum en van daar uit was het nog een stuk lopen (13 blocks), maar wist ik de weg wel. En toen maar gauw slapie doen.
De volgende dag uitgeslapen en al vast mn backpack opnieuw ingepakt en geshopt. wat dingen gekocht voor onderweg en 's avonds spontaan met Sam naar een concert geweest van Edguy. Een duitse band die ik nog eens wou zien. Die speede hier dus. (wel grappig dat ik die duitse band hier in Portland dan eindelijk eens zie!) Dus wij er met de bus naar toe en het concert was echt super!!!

O shit... ik moet nu stoppen want mn taxi is er zo....
Jullie horen wel weer van me als ik in San Fransisco ben... Denk nog even aan me als ik in de trein zit.... zucht...
dikke zoen!

ps joke, succes met de party!!!

Goed... Edguy was dus echt super! De zanger had een dijk van een stem. Helaas was er niet meer als 100 man publiek, maar daar trok de band zich niks van aan en ze speelden de sterren van de hemel. En hoe klein het publiek ook was, ze deden geweldig mee. Wat de band overigens helemaal geweldig vond.
Naderhand nog even met Sam mee geweest naar het hostel waar ze eerst had gezeten en ze mensen kende. Tegen 12 hebben we de bus terug genomen en voor we het wisten waren we weer terug in het hostel. Waar ik overgens een slechte nacht had. Misschien was het wel de spanning voor de treinreis want ik zag er eerlijk gezecht nogal tegen op.
Maar goed.... in het volgende verhaal lezen jullie daar wel meer over!

2 opmerkingen:

marco zei

nou lief als jij dit leest heb je lange reis achter de rug hoop dat alles toch lekker is verlopen. en dan nog 24 dagen . worden dan boel mensen weer heel blij denk ik. hier alles ok en verder weinig nieuws hier . dikke zoen en knuf . ik ben dus als jij dit leest bij mijn nieuwe tijger geweest en als goed is jij nu filmpie . nou vermaak je daar en tot gauw .joepie de poepie xxx

Anoniem zei

Hallo Annemiek,

Veel succes met je treinreis naar San Francisco. Hier is alles oke. We genieten van het fantastische nazomer weer. Nog steeds rond de
20 graden.
We volgen je ook op je verdere reis. Groetjes van Stefan, Marianne en kids uit Hengelo.

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...