woensdag 9 september 2009

Ff de balen!!!

Grrr... ik heb er even de balen van. Mijn plannetje om de auto nog een dag of 4 langer te huren gaat niet door. Ik heb het verhuurbedrijf net gebeld en schijnt dat je de auto maar maximaal 30 dagen kunt huren. Nou en dat houd voor mijn in nog 2 dagen extra voor een enorm bedrag!!! Daarvoor kan ik online een week een auto huren. Ik had dan namelijk vandaag nog de boot willen nemen naar Vancouver Island en dan zondag of maandag terug komen. maar dat kan nu dus niet. Ik zit nu in Chilliwack, dat is een vrij grote plaats en ligt niet zo ver van Vancouver. Denk dak hier een plekje zoek voor de nacht. Ach ik zie wel... Wou gewoon ff kwijt dat ik er de balen van heb dat mn plannetje dus mooi niet door gaat.

Nou ja... tot horensw maar weer!

Geen opmerkingen:

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...