woensdag 23 september 2009

Groetjes uit portland!

Hoi hoi.... even heel kort de afgelopen 2 dagen want ik ben moe en wil slapen.
Na een slechte nacht vanwege een enorm snurkende 60 plusser erg moe opgestaan en naar het station gegaan om de trein naar Portland voor de volgende morgen te reserverenen.
Ik had de hop on and off bus willen nemen maar zag dat ik het meeste al gezien had op die route dus besloot te voet het centrum in te gaan. De hele dag door de stad gestruint en 's avonds met Damian Pizza gegeten en natijd een biertje gedronken in een ierse pub. t was gezellig. Hij heeft me afgezet bij het hostel met de belofte ook een keer naar nederland te komen.
's nachts wederom slecht geslapen vanwege mijn roommate... maar ik was geloof ik niet de enige. de andere 2 meiden ergerden zich ook ook dood. Maar goed... dat hoort er bij schijnt!

Vanmorgen weer later opgestaan als gepland, maar uiteindelijk netjes op tijd bij de trein, die om 11.25 vertrok. Om ongeveer kwart over 3 kwam hij aan in Portland. Daar even uitgezocht hoe ik moest lopen en maar aan de tocht begonnen. op zich was het niet eens zo ver. Maar die backpack... die maakt het dan toch wel zwaar! Halverwege kwam ik toch zomaar langs een Starbucks... Ik vond dat ik wel een oppeppende caramelfrappucino verdiend had (zoooo lekker en zoooo veel calorieen!!!) Toen de moed weer bij elkaar geraapt en verder gelopen.
Het hostel is zit in een prachtig houten huis, zoals er hier velen zijn. En het personeel was super vriendelijk. Op mn kamer ontmoete ik Sam uit Londen en we besloten samen de stad in te lopen.
Na een poosje op Pioneer Courthouse Square te hebben gezeten en wat rond te hebben gelopen zijn we een pizza gaan eten. Daarna ben ik Powels Bookstore in gegaan die tot 23.00 uur open was. Heb me daar goed vermaakt en toen terug gelopen naar het hostel. Het voelt hier veiliger als in Seattle. Dat is dan wel weer prettig.
En nu zit ik fris gedouched op mn bedje in de 6 persoons kamer. Ik hoop enorm dat het rustig is vannacht en ik even flink kan slapen.
Nou het verhaal is toch weer langer dan ik gepland had. Ik wens jullie een hele fijne dag toe en ik ga op zoek naar dromenland!

2 opmerkingen:

Gert Jan en Margreet zei

Hoi Zus,

Nou maak jij je maar niet druk om die callorieen hoor, die loop je er ja wel weer af, met de backpack op het ruggie :-)
Ik ben op dit uur ook al druk aan het calorieen verbranden! Ben de gang aan het sausen.Het schiet al lekker op. Het plafond is klaar en de verlichting. Ik ben vandaag en morgen vrij. Vandaag aan de klus en morgen lekker met mams op pad.
We hebben vast goed weer, want het is hier echt na-zomer. Nog steeds 20 graden of iets warmer.
Nou zus, ik ben weer uitgezweet, ga weer verder met klussen.
Hoop dat je lekker hebt geslapen als je dit leest, en niet wakker hebt gelegen van gesnurk!
Wens jij fijne dag, maak er wat van!

Liefs Zus XXXX

Lella zei

Hé lieve Miek,

Wat een ergernis kan dat zijn, snurkende mensen!!! Hoop net als Margreet dat je er afgelopen nacht geen last van hebt gehad in je zo te horen gezellige hostel, want 3 nachten achter elkaar zou een mens toch wel een beetje chaggie maken!
Fijn dat Portland veilig voelt en dat de bookstore leuk was. Maar euh... heet dat nu werkelijk een caramelfrappucino of heb je een ietwat klein typefoutje gemaakt?
Tklinkt in ieder geval grappig!

Ik ben benieuwd wat je verdere plannen zijn de komende weken en of je de rest allemaal al uitgestippeld hebt? Maar dat ga ik vanzelf weer lezen!

Ik duik er maar eens op tijd in want het is al vaak zat laat geweest deze vakantie en vind het wel even prettig om het een keer nie zo laat te maken.
Veel plezier nog in Portland en tot gauw via mail/blog lieve Miek!

Liefs en een dikke zoen van Lellebel!

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...