vrijdag 11 september 2009

Back in town...

Daar was ik weer. Autoloos maar blij dak weer in het vertrouwde hostel zit.
Toen ik vanmorgen het stukje schreef bij starbucks kwam er een meid binnen die ook bij in het hostel zat en we kwamen als snel aan de praat. Ze, Daniël, kwam uit Australië en had 5 maand hier gewerkt en ging vandaag naar Kenia voor een 10 weekse vakantie. Ze moest dus naar het vliegveld om ongeveer dezelfde tijd als ik. Dus bood ik haar aan dat ze met me mee kon rijden. En zodoende trokken we de rest van de dag met elkaar op. Eerst haar rugzak uit het hostel halen en toen even
over Granville Island geslenterd. Dat is een stadsdeel, niet te ver van waar mijn hostel is.
De public market is erg leuk en kleurrijk om door te wandelen.
Ik was al van plan om daar een ochten door te brengen, maar ik geloof dat ik het daar wel een dag ga vol houden!!!

Toen maar richting Vliegveld. Afscheid genomen van mijn lieve grijze autootje en met Daniel mee gegaan om in te checken en tegen half 6 ging de de douane door. Ik wist dat de familie de Jong er ook zou zijn om familie weg te bregen dus na een telefoontje nog even wat met elkaar gedronken. Gezellig.
Toen opzoek naar de skytrain, een soort monorail lijkt het wel, om naar het centrum te gaan. Dat ging behoorlijk snel en voor ik het wist was ik bij het station waar ik er uit moest. Toen was het nog een minuutje of 10 lopen, wat me wel weer zwaar viel, zo met volle bepakking!!! Maar ik ben heel over gekomen en inmiddels 2 van m'n "roommates" ontmoet. Een meid uit duitsland en één uit Engeland. De 3e nog niet ontmoet, maar tot nu toe zit het wel weer goed. En nu ff een bakkie leut voor ik zo maar eens de douche op ga zoeken en naar bedje ga. Ben best wel weer moe. Morgen niet echt plannen. Ik zie nog wel. En jullie horen nog wel!


Liefs mij!

3 opmerkingen:

Joke zei

He, lieve Annemieke, wat leuk een smsje van je te ontvangen, is dit niet mega duur! Maar even zoe goed wel geinig, zit ik met Henk rond zeven uur savonds aan de thee en krijg ik een berichtje van je, jij trouwens wel vroeg je bedje uit!Kwam ik later achter, je weet, niet zo snel van begrip mee. Je bent nu weer terug vandaar waar je was gestard, Vancouver. Laat maar weer zien wat je allemaal weer meemaakt.Ikea lijkt me wel bijzonder die daar te zien, maar wat zijn dat voor bollen of ballen, ik ga me haast nog zorgen maken! Maar zo te lezen zijn ze wel lekker. Hier an de Voart gaat alles zijn gang, de weg is bijna klaar voor ons huis. Morgen sta ik op de markt bij de kalkovens ter ere van het 25 jarig bestaan van de historische vereniging. Kieken wat het wordt, vanavond bq en morgen avond weer, begin bijna van vlees te houden! Wensen je vanuit Dedemsvaart maar weer een prachtig reis en heel veel lieve groeten, van ons 2

Lella zei

Dag lieve backpacker,

dus je bent weer autoloos en nu komt het echt op backpacking aan. Zal ook vast zijn stoere charme hebben! En superknap van je dat, ook al was het met ietwat schuttingtaal, hihi, door hartje Vancouver bent gesjeesd! Bin trots op oe! Inderdaad jammer van Daniël dat zij net vertrok toen jij op je huidige plekje arriveerde, was vast gezellig geweest als je een klik met elkaar hebt, maar hoop dat je met de anderen ook op kunt schieten!
Die public markt ziet er errug gezellie uit, zou zo even aan de shop met je willen maar helaas hebben we een afstanddilemmaatje!
En ik weet nu weer wie de familie de Jong is, begon me al een lichtje te branden toen je op een gegeven moment weer over Hennie schreef, khad alleen de achternaam de Jong er nie zo snel bij geplaatst. En super ja zo'n skytrain, gaat lekker snel!
Hier gaat het ook prima, de eerste week vakantie is voorbij gevlogen. Vandaag nog ff in Raalte geshopt, Action en Xenos tegenover elkaar dus das altijd leuk en kmoest nog een paar nieuwe broeken dus wederom centjes uitgegeven, blijft leuk! En heb me natuurlijk weer niet in kunnen houden want Samee heeft er weer een shirtje bij, wel van een maat waar ze nog wel wat van bij mag hebben dus ik voel me nie geheel schuldig! Maar goed, dit weekend de spulletjes maar eens pakken voor ons midweekje weg naar Groenlo, jaja, is wel even wat anders dan Canada, maar toch ff lekker weg! Ik kijk er wel naar uit! Ben ook blij dat we toch even weggaan want wanneer je thuis bent dan rommelen de dagen zo door en voor je het weet moet je al weer aan het werk.
Kag nu maar eens weer naar mijn mannetje op de bank en ga samen even bankhangen. Morgen klusserdeklus met de trapkast en verjaardag Irma dus dan komt het er ook nie van.
Have fun in Vancouver!!!

Dikke smok en knuf van Lella!

Lella zei

Oja, nog vergeten te zeggen maar we nemen de laptop van Ar mee naar Groenlo dus blijf je ook vanuit Groenlo op de voet volgen!

Liefs van Rariemelle

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...