zaterdag 29 augustus 2009

shoppen!!!

Hallootjes.... Vandaag een rustig dagje. Tegen 9 opgestaan en eerst naar de Mall om wat te shoppen. Ik kan er wel uren rond lopen en rond kijken. Vooral de boekenwinkel vind ik geweldig. kon het niet weerstaan en weer een boek gekocht. Ook maar even een nieuwe doos gekocht om al mijn aankopen naar nederland te sturen.
Toen even terug naar de kamer want ik had mijn foon laten liggen. Gelijk maar even gevraagd op het kantoor hoe laat ik morgen uit moet checken. Zegt de dame achter de bali dat ze dacht dat ik vandaag weg ging. Oeps.... nou, al met al kon ik nog wel een andere kamer krijgen voor een nachtje, maar ik besloot toch maar naar een motel te gaan anders moet ik morgen weer verhuizen. Dus de boel gepakt en naar Grandma's Inn gegaan een stukje verderop. Prima kamer met... een badkamer helemaal voor mezelf! Heerlijk! En JAWEL!!! Internet verbinding op de kamer. Maar ik zit nu toch bij Starbucks dit stukkie te schrijven. Volgens mij heb ik een lichte verslaving opgelopen. Dat wordt afkicken straks want de enig Starbucks in NL zitten op Schiphol en in Utrecht.....
Toen even naar het centrum van Prince George gegaan. Zoals Terri al zei is er daar niet veel te beleven. De meeste winkels trekken allemaal naar de rand van de stad en 's avonds schijnt het in het centrum nogal niet pluis te zijn zeg maar. Veel drugsgedoe en hoeren. Dus....
Maar vandaag wel even bij die super leuke boekhandel geweest waar Terri en ik laatst al geweest waren. Kon het weer niet laten en heb dus weer een boek gekocht. Tegen een uur of half 4 kwam Terri daar ook en hebben we nog een Italian soda gedronken. Das spa rood met een smaakje er door heen. Je kunt kiezen uit allerlei smaakjes! Lekker!!!
Toen even langs de Supermarkt en daarna BBQ bij terri. Lyle had heerlijke malse kipfilets gebraden op de BBQ. Dus we konden als snel aan tafel en het was wederom overheerlijk.
Een vriend van Lyle, Brent at ook mee.
En nu zit ik dus weer mijn stukje te schrijven.
Morgen ga ik met terri naar de Farmers market (boeren markt) in het centrum. En ik geloof dat we ook naar naar een meer gaan smiddags. Lijkt me helemaal super!
En dan zondagmorgen richting Jasper. (dat is dus geen persoon, maar een plaats/natuurpark!) ;-)

Ik wens jullie een heel fijn weekend toe en hoop gauw weer wat van jullie allemaal te horen!

Liefs Annemieke

5 opmerkingen:

helga zei

Hey lieve Miek,
Je hebt het nog steeds super naar je zin zo te lezen...ik wou dat ik even kon overvliegen om mee te gaan naar die boerenmarkt, lijkt me erg gezellig :) Maar volgens mij hebben we er binnenkort ook 1 in De Krim (of is die al geweest?) Ben benieuwd of ze daar ook pompoenenmarkt hebben? Mijn oogst van dit jaar viel een beetje tegen.

Wat geweldig dat je beren en een eland hebt gezien!!!

Verder hier niks bijzonders, ja alfred is vandaag jarig, maar we vieren onze verjaardag volgende week samen dus...

Dikke knuffel, en shopse nog even!!
Helga xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

hoi annemieke
wij zijn om 12uur thuis gekomen van de camping,en allereerst je verhalen gelezen.Fijn dat je het gezellig hebt bij terri,en dat ze zoveel met je weg gaat.Hier is alles prima,maar het weer niet dikke dikke buien,hoop dat jij het beter hebt groetjes van zora en ons doei

Lella zei

Hé Miekerdepiek,

Alvast hier even een berichtje van mij. Khad gisteravond je blog gelezen op Arjan's telefoon (moest overdag werken), maar met dat ding terug antwoorden vink nie wat, zo'n gepruts met dat kleine beeldscherm en lettertjes. Maar toen ik je verhaal las moest ik meteen denken aan Ross uit Friends toen je vertelde over die dino, haha. Had jij dat nie daar? En de mac, ja, had nooit verwacht dat je er 2enhalve week over zou doen voordat je daar zou gaan eten. Jou kennende zou dat ongeveer je allereerste maaltijd zijn nadat je geland was, maar knap van je hoor! Maar dat komt waarsch. omdat er zo goed voor je gezorgd wordt.
Wel lekker dat je nu weer in een motel zit met een bad, precies wat voor jou! En Terri en jij weten wel leuke dingen te bedenken! Zal straks wel een beetje raar zijn dat je weer alleen verder gaat richting Jasper, hahaha, wie is dat? Hmm, een plaats dus! Silly me! Maar goed, jij bent gelukkig ook nog steeds de Miek die we kennen, 2 x je telefoon laten liggen, denken dat je nog een nacht een kamer hebt...Heerlijk om dat te lezen knurftje!
Mocht ik je nie weer spreken dan heel veel plezier met je rit naar de Rocky Mountains en doe voorzichtig, maar geniet er ook volop van!
Tot de volgende blog of mail!!!

Zoen en knuf van Lellebel!

Jan en Betty zei

Lieve Annemieke wat geweldig wat je allemaal beleefd hebt. Al je berichtjes weer gelezen, fantasties wat je ziet. Hier is alles goed. We gaan Maandag met de carvan in de buurt van Putten staan en blijven daar tot de Familiedag. Je pa en ma komen ook nog bij ons. Ik ben erg benieuwd wat voor souveniers je hebt gekocht. Wat heb je toch een prachtige vakantie. Veel liefs van ons, Jan en Betty

Joke zei

Ha die Annemieke, fijn te lezen dat je je goed vermaakt. Beren op je pad! hier in het bos af en toe een ree, maar moet je wel geluk hebben. Alles gaat hier zijn gangetje, dit weekend is het laatste open atelierweekend. Morgen maar weer een dagje sauna ingepland. Ik zal aan je denken als ik daar lekker lig te liggen. Als het dus goed is ben je naar een boerenmarkt geweest, en ga je daarna weer verder trekken. Via google earth volg ik je wel weer, ik kan je bijna zien, wat een geweldig medium. Veeeeeel lieve groeten en een knuffel, Joke

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...