dinsdag 11 augustus 2009

Goedemorgen uit een zonnig Vancouver

Hallo! Daar was ik weer na een nachtje niet echt super slapen. Was om 4 uur al weer klaar wakker. Gelukkig nog wel weer wat kunnen slapen. En om 8 uur (zo ON-annemieke) al weer wakker. En nu geef ik het dan ook op.
Ik zit nu op mn stapelbed en dit hostel heeft draadloos internet. ZO makkelijk!

Gisteren na de starbucks een taxi genomen naar het hostel. Daar aangekomen ingechekt en naar m'n 4 persoons kamer gegaan. Er lagen 2 meiden te slapen.
Uiteindelijk hebben we een poos zitten kletsen.
De ene kwam uit duitsland (Grit heet ze geloof ik) en Fransisca uit Zwitserland. Gisteravond heb ik samen met Fransisca een broodje gegeten bij Subways en vandaag heb ik een kaartje voor de bigbus en ga samen met haar op pad. en nu maar eens kijken of ik ontbijt kan scoren! Doeg doeg

4 opmerkingen:

Lella zei

dag lieve Miek,

wat fijn om alles te lezen wat je tot nu toe hebt meegemaakt! Je hebt zelfs al vriendinnetjes gemaakt, super zeg! Zijn hun daar ook de 3 dagen dat jij er bent?Samee zit nu vol verbazing te kijken op mijn schoot naar het gerammel met 1 vinger op het toetsenbord en vraagt zich waarsch. af waarom ik toch zo langzaam praat, haha, lees haar voor wat ik allemaal typ aan jou. Hoop dat je weer een beetje bent bekomen van het afscheid en dat het genieten al is begonnen! Have fun in Vancouver en tot gauw lieve Ammenieke! Dikke zoen van Lella en Samee!

helga zei

Hey Miek!
Ik had volgens mij ook een berichtje bij die eerste geschreven...maar weet niet waar die nu gebleven is?
Wat leuk dat je daar al een paar meiden hebt om mee te kletsen. Ik zei vanmiddag nog tegen Alfred dat dat wel heel raar moet zijn als je alleen op reis gaat....zo stil! Maar jij maakt altijd wel makkelijk contact dus dat scheelt natuurlijk wel.
Geniet lekker van Vancouver en tot gauw!!! Dikke knuffel,
Helga xxx

Lella zei

Hé Miek,

ben ik alweer! Zat net ff op google earth te kijken waar je precies zit. Zelfs hotels, hostels, eettentjes, supermarkten, staan erop. Zit jij toevallig in international hostel Vancouver? Errug leuk om precies te bekijken in welke plaats je zit en de omgeving enzo! Jij kent google earth toch wel en weet hoe het er uit ziet? Tis dat het geen live-beelden zijn anders kon ik je bijna gaan stalken, haha!

Kga nslaapje doen! Jij nog een fijne middag en avond daar! Liefs Lellebel!

Gert Jan en Margreet zei

Hallo lieve Soeze,

Wat heb je mooi geschreven! Ik zit nu lekker op de bank te snotteren om je afscheidsverhaal..snik....snik
Maar dat zal wel snel weer overgaan. Toch mega raar idee dat je zover weg bent, ik vind het heel raar.Heerlijk dat we zo kontact houden.Even een nieuwtje vanuit Vroomshoop , Pippi heeft vanmorgen een mussie gevangen!!!! Jaja de tijger in haar komt weer los, supertrots was ze hahahaha
Ik heb het vogeltje gelukkig kunnen redden. Na 10 minuten uitblazen op mijn hand,(nog ff op mijn hand gescheten)vloog ze weer over het maisveld weg de bosjes in!
Hier dus een leven gered vanmorgen :-) Ben benieuwd wat jij weer mee gaat maken morgen!!!

Dikke knuff XXXX Je zus.

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...