donderdag 20 augustus 2009

Dag 10...

Dag 10 al weer. Nog zo'n 60 te gaan. Oeiiii... dat klinkt nog best veel! Maar ik vermaak me nog steeds prima, dus dat moet volgens mij wel goed komen.
Vanmorgen lekker uitgeslapen. Dat kon mooi omdat ik hier vannacht ook nog slaap. Om een uur of 11 opgestaan en tegen 12 uur zat ik bij starbucks (in een grote supermarkt) aan de koffie met een gingerkoekje (das gember volgens de vertaler). Ik had ze nog nooit gehad, maar vond het erg lekker.
Daarna de stad ingelopen en als eerste een kad0/bloemenwinkel binnen gelopen.
Die had ik gisteren al gezien, maar toen zat ie dus dicht. ik kwam daar aan de praat met de vrouw die daar werkte. Ze vroeg of ik hier ook ging hiken (wandelen) maar ik zei dat ik dat alleen niet durfe ivm de wilde dieren hier. Dat schijnt men ook af te raden. Toen zei ze dat zij 's avonds meestal ging hiken met een vriendin en dat ik wel mee mocht. Dus telefoonnummer van het hotel gegeven en ze zou me wel bellen.
Goed, ik heb verder de hele middag de straatjes en winkels van Williams Lake verkend. Die nieuwe garderobe aanschaffen gaat hem echt niet worden, maar er was verder genoeg leuks te zien. Heb wederom een engels boek gekocht. Dit keer van Slash van Guns 'n Roses. De andere heb ik gisteravond uitgelezen en al snapte ik niet alles, het viel me niet tegen om zo int engels te lezen. Maar goed, Heb me dus prima vermaakt vandaag. Wel te veel gekocht en dus ook maar even naar het postkantoor gegaan om een verzenddoos te kopen en te vragen wat het kost om iets te versturen. Oeiiii,.... ik moet me dus echt in gaan houden!!! Anders kom ik straatarm terug! haha
Tegen zessen een heerlijke wrap gegeten bij KFC en toen snel naar het hotel, wachten op een telefoontje van Wanda. En ja hoor. Om 7 belde ze dat ze er over 10 minuten zou zijn.
Ze nam me mee naar Fox mountain en daar hebben we een stuk gelopen. Boven op de berg hadden we een prachtig uitzicht over het meer.
En daar stond gelukkig een bankje waar ik even op uit kon blazen. Ben dat toch niet gewend dat klimmen.
Toen we later weer terug reden zag ik wederom een Deer. Dit keer een moeder met een jong. Zo leuk!!! Heb even een foto op internet opgezocht en dit is er dus een!

Terug bij het hotel hebben we nog even een bakkie koffie gedronken. en nu zit ik dus op mn kamer en heb net even gekeken waar ik morgen zal overnachten. heb een leuk hotel gevonden in Quesnel, maar weet allen niet of ze ook internet hebben. Nou ja dat zie ik morgen vanzelf wel. Zo niet, dan zoek ik gewoon een ander. Want ik moet hier toch wel m'n zegje kunnen doen nietwaar? Ik wens jullie allen een hele prettig dag en ik hoop heeeeel veeel van jullie te horen!!! :-)
Liefs Annemieke

Ps... marielle, dat was helaas niet mijn hotel, dat mooie gebouw. Dat was het VVVkantoor hier! Mijn hotel ziet er maar een heel klein beetje minder mooi uit hoor... ahum! ;-)

5 opmerkingen:

helga zei

Hey Miek!
Ben blij te horen dat je je nog steeds vermaakt...dat zou ook wel wat zijn als je nu naar huis wou! En wat leuk dat Wanda jou meevraagt om te gaan hiken, dat zie je hier toch niet zo gauw. Eigenlijk zou je verwachten dat de mensen daar wat meer wantrouwiger tegen over vreemden staan dan hier, maar gelukkig voor jou is dat niet het geval.

Nou wij zitten hier in Nederland allemaal in spanning af te wachten wanneer het noodweer uitbreekt, er is door de KNMI een weeralarm uitgezonden. Ze verwachtte om 14:00 al fikse onweer met kans op grote hagelstenen en harden windstoten van 110 km p.u . Maar het is nu bijna 16:30 en het is nog steeds droog, hoewel de lucht nu aardig begint te betrekken. Het is op het moment 34C en de wind voelt heeeeel warm, erg raar als je die warme lucht inademt. Maar goed, we zien wel wanneer het losbreekt, koelt het in ieder geval wat af!

Ik hoop dat het je nog lukt om zo'n mooi hert zelf op de foto te zetten, zou wel erg leuk zijn voor in je plakboek.
En wat heb je in vredesnaam allemaal gekocht...hahaha toch geen Hello Kitty hé?

Nou dikke kus en knuffel,
Helga

Gert Jan en Margreet zei

Hey Soeze,

Nou je bent al op de hoogte lees ik! Het is hier inmiddels 20 voor 5, het heeft even geregent, maar dat mocht geen naam hebben.
Wij zouden op visite vanaaf, en in H'berg een broodje eten ,maar aangezien ons dak niet echt waterproof is hebben we besloten thuis te blijven en het noodweer af te wachtten. Sppannend ;-)

Maar ie bint ook wel een mooie teutaaaaa dat je nu alweer volk hebt geranseld of geritseld (hoe zeg je dat) wat met je gaat wandelen hahahahahahaaaa
Wel leuk natuurlijk want alleen zou je dat dus niet doen!
EN DAT IS JE GERAAIEN OOK !

Verder ben ik het helemaal met Helga eens dat je best wat meer uit mag wijden over de inkopen die je gedaan hebt!.....wij zijn helemaal niet nieuwsgierig , maar toch......
Goed meis, ik punnik er weer een eind aan, ga mijn koffie maar eens achterover gooien, en daarna neem ik maar es een duik!

Groetjes en dikke smok uit Vroomshoop GJ & M XXX

Lella zei

Dag lieve Miek,

Ff snel een berichtje, het is nu 20.50 uur en het begint al aardig te rommelen buiten dus de comp gaat zo uit. Er is er hier al een keer eentje naar z'n grootje gegaan door onweer dus een tweede keer zou nbeetje jammer zijn.
Wat leuk dat je tegen een boek van Slash aan bent gelopen en waarsch. ook wel handig om wat in het engels te lezen, dan hoef je nie steeds om te schakelen van engels naar nederlands en andersom. En leuk daj gehiked en geshopt hebt!
Kga dit weekend ff weer google earth-en en kijken waar je tot nu toe weer verbleven bent, zet er dan een vlaggetje bij, leuk hoor!
Maar nu eerst onder de pomp en vroeg naar bed, wat slaap tekort en morgen weer werken en daarna feestje van Ina. Wim heeft een tent en buffet geregeld omdat ze 40 is geworden, goed bezig die man! Dus morgen misschien nog even tijd opt werk om je blog te lezen en anders wordt het zaterdag. In ieder geval tot dan lieve Miekerdepiek!

Fijne dag nog en tot de volgende blog of die erna!

doegdoeg en een zoen van Rariemelle

Anoniem zei

He die stoere Annemieke,

Tjonge 10 dagen alweer. En je vermaakt je zo te lezen (en te zien) prima. Nou meid lekker blijven genieten. Ik vind het erg leuk om even (nou ja even, ik was toch diegene die zoveel schreef, ha ha) te lezen wat voor avonturen je elke keer weer beleeft. Ik heb het idee dat we er ook een beetje bij zijn op deze manier. Leuk hoor.
Ben ook blij te horen dat je zo makkelijk contact maakt met anderen. Tjonge ik dacht voor dat je op reis ging dat je bang was voor beren maar je lijkt ze bijna op te zoeken ha ha (of zie ik nou beren op de weg) Uitkijken he? Nou Miek lekker genieten en laat ons alle mooie dingen zien. Het is nu 21.35 en het begint hier heel erg te onweren het is bijna spannend. De hond vindt het iets minder. Hij is nu aan het proberen hoever hij in de muur kan kruipen. Zielig.

Nou knuffel Martine

Anoniem zei

Hé ruige Miek,

Geweldig om te lezen wat je allemaal mee hebt gemaakt in de afgelopen 10 dagen. Kan je vertellen dat dat in ieder geval meer is als hier !!!
Jeemig, jij op een paard, leer je nu toch op een hele andere manier kennen hoor, Supergaaf man......

Probeer zoveel mogelijk je nieuwtjes te lezen, heb nu net effe de laatste dagen gelezen en ben dus weer helemaal bij. Ongelovelijke gave foto's trouwens, ga daar vooral mee door !!!

Wat betreft het noodweer hier, dit viel erg mee. Wel een paar behoorlijke klappen en veel regen, maar het is alweer rustig en dat lijkt het ook te blijven. Hoop dat jij ook mooi weer hebt !!!

Verder weinig nieuws hier, pas goed op jezelf en geniet ervan.

Tot later,

Liefs en groetjes van ons allen uit Marienheem

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...