vrijdag 28 augustus 2009

Daar was ik weer!

Als eerste weer bedankt voor jullie berichtjes. Ook erg leuk om te lezen dat mensen die ik pas heb leren kennen mijn blog volgend! Jullie weten natuurlijk heel goed waar ik over praat! En... hoe prachtig het hier is!

Maar goed, eens even kijken... Gisteren was een relaxed dagje. Wilde uitslapen maar werd gewekt door de manager van de collage residence om de brandmelders te komen controleren samen met de brandweer. Dus... was ik er toch nog redelijk op tijd uit.
Even geinternet bij Starbucks natuurlijk en met Terri het museum bezocht. Weet zo even niet meer hoe het heet, maar het was in elk geval een kunst museum met zowel schilderijen als keramiek. Het was niet erg groot maar wel heel leuk om te zien!
Daarna een terrasje opgezocht en een lekkere cocossoda gedronken in de zon. Toen was het tijd om naar huis te gaan en aan te schuiven voor een heerlijk bordje spaghetti meatballs (gehakt ballen). 's Avonds nog een kampvuur gemaakt achter in de tuin en ik heb voor het eerst van m'n leven marshmellows geroosterd boven het vuur en Smore gehad. Dat zijn is zoiets als 2 biscuitjes met chocola er tussen en daar doe je dan je geroosterde marshmellow tussen.. In één woord... verrukkelijk!!!
Ik wilde op tijd terug naar de kamer maar kwam er daar achter dat ik mijn tas met telefoon bij Terri thuis had laten liggen.... Dus weer terug en al met al lag ik toch nog later in bed dan ik had gewild.

Vanmorgen eerst naar de Mall gegaan en daar wat rond gestruint. Ongelovelijk hoe groot sommige winkels hier zijn.
Tegen 12 was ik bij terri en zijn we met de kids naar de Mc Donalds gegaan. Mijn eerste keer sinds ik hier ben!!!! Ongelofelijk nietwaar??
Het smaakte me goed en de kids hadden veel pelzier.
Toen zijn we met z'n vieren naar een museum gegaan waar van alles te zien en te doen was. Er was een stukje over de geschiedenis van Prince George, er stond een mega groot skelet van een dinosaurus en er waren allerlei dieren zoals slange, kikkers, gekko's en nog veel meer. Zelfs een dikke vogelspin, wat ik toch weer iets minder geslaagd vond.
Maar al met al was het erg leuk en ook leerzaam. Toen naar de starbucks voor een lekker bakkie ijskoffie en toen naar huis voor het avondmaal.
Na het eten nog gezellig koffie gedronken en nu... het is al kwart voor 10, zit ik bij de starbucks mijn verhaal te doen.

Ik zag dat ik eergisteren niet alle foto's geplaatst had. Ik was er net mee klaar en wilde het opslaan toen mijn 2 uur internetten er op zat en floep.... verbinding weg...
Dus de foto's van de beer en die van vandaag houden jullie nog tegoed. Misschien morgen, want ik heb nu de muis niet bij me en dan is het zo'n gepruts...
Nou wens jullie wederom een prettige dag en hou me op de hoogte van de gebeurtenissen aan jullie kant van de oceaan. Liefs en een dikke zoen voor jullie allen!!!!

Geen opmerkingen:

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...