maandag 24 augustus 2009

2 weken zitten er al weer op



Wat vliegt de tijd zeg, ik realiseer me net dat er al weer 2 weken van de 10 op zitten!
het is hier half 12 en ik zit wederom bij starbucks. Wat een drama dat dit de enige plek in de buurt is om te internetten ;-)

Eens even snel mijn verhaal doen want ik moet zo weer terug naar mn kamer want Terri komt me zo ophalen.
Gisteren kwam ze me tegen 2 uur ophalen en zijn we hier naar diverse stadsparken gereden.
En hebben daar wat rond gelopen en gekeken. In één park zagen we heel veel eekhoorntjes. Ze waren door de bomen aan het rennen en één jonkie viel uit de boom van wel 4 meter hoog, maar racete met dezelfde noodgang verder. Maar ze zijn echt zo grappig!
We waren nog in een park met een oud schooltje wat terri me had willen laten zien, maar die was helaas dicht.
Toen nog gekeken bij de trots van Prince George, de nieuwe universiteit. een enorm terrein met mega gebouwen er op. en een spliksplintern nieuw uitkijkpunt over de stad, door de rotary gesponserd, helaas een beetje een aanfluiting aangezien er bossen voor staan en je niet echt een super view hebt zoals je kunt zien op de foto!

Inmiddels belde Lyle op, waar we bleven, want hij had het eten klaar. Helemaal de tijd vergeten, dus snel naar huis.
De ouders van Lyle en ook een oom en tante die ergens dicht bij de amerkiaanse grens wonen waren er ook.
We aten aardappelpuree met wortels en doppertjes en rosbief. Lekker hoor. Maar dat moet ook wel want ik kwam er achter dat Lyle eigenlijk chef kok is, al werkt ie nu ergens in de olie.
Als toetje kregen we slagroomsoezen. Na één had ik het echt wel gehad, maar de rest at gerust nog door.
's avonds nog gezellig gekletst en tegen 10 was ik weer terug op mn kamer, waar ik sinds vandaag mijn badkamer met de achterbuurman moest delen blijkbaar. Ik neem aan dat het een man is, want de wc bril stond omhoog! haha

Heb niet echt super geslapen, maar was toch weer vroeg wakker. En nu ga ik zo weer met Terri op pad. Ik geloof dat we een stuk gaan lopen ergens en ach... iik zie wel wat ze voor mijn in petto heeft.
Morgen gaan we in elk geval naar barkerville. En das een hele trip geloof ik dus ik denk niet dak morgen mijn verhaaltje doe hier. Maar jullie zien vanzelf wel weer. als ik tijd heb zal ik ook nog wat foto's plaatsen, maar dat lukt nu denk ik niet mee.
Doeg doeg!!!

3 opmerkingen:

Gert Jan en Margreet zei

Hoi zus,

Hoi zus hoe gaat ie?
Hier is alles hartstikke goed.
Nou ik heb het gevoel dat je al veel langer weg bent dan 2 weken!
Maar ja voor de thuisblijvers is het natuurlijk een beetje anders.
Ik was vanmiddag in Gr'bergen,zag dat de voorbereidingen voor de feestweek al in volle gang zijn.Maar goed, ik stap uit de auto en.........pprrrrr maauwwwwww.....en een kopje tegen mijn been....zora!!!!!
Ze huppelde mooi achter me aan naar binnen, en ging heel parmantig op het aanrecht zitten, met haar kopje bijna tegen de kraan. Ach Soortje, moet je drinken? mauw mauw mauw prrrrrr Hihihi wat een mooie kletsmajoor. Even lekker water slobberen, happie eten en daar ging ze weer naar buiten de hort op.
Diny had haar buiten gedaan,en doet haar weer binnen.
Ook met pa en ma is alles kits, maar wat wil je ook , supermooi weer, dus kan niet beter. Ik ben woensdag en donderdag vrij, joepie lekker genieten van het mooie weer, want dan word het ongeveer een graadje of 23 a 24, mooie temp om vrij te zijn niet dan?
Woensdag komt Leontine hier een bakkie doen.Verder de tijd aan mezelf.Heerlijk.
Lees dat jij je wel vermaakt, das machtig mooi, geniet er maar goed van! Dag lieve zussie, XXXX die zijn voor als je slapen gaat XXX
Doegggg tot schrijfs!

Zus.

Joke zei

Ha die Annemieke, weer een berichtje van je keramiekvriendinnetje. Heb niet's met computers, maar dat wist je al. Na het eerste berichtje aan jou lukte het niet meer. Me aangemeld voor een account en toen lukte het helemaal niet meer. Ik heb je vanalles geschreven maar helaas niet aangekomen. Mijn lieve schoondochter bracht net redding, vandaar het hele korte hallo berichtje om te proberen, en het lukte haar wel. Ach ik moet er maar aan wennen dat ik echt niet alles kan. Ik zie dat je je goed vermaakt, ook nog wat van de natuur opdoet en niet alleen winkels en koffiezaken bezoekt, ziet er wel erg lekker uit, koffie met koek, dat wel. Zo nog even opzoeken waar Prince George ligt, zodat ik je op de voet kan volgen. Net Leo aan de telf. gehad en ook jouw adres op de mail even doorgegeven.Zelf vanmorgen even naar het boomsammen restaurant gefietst voor een lekkere kop koffie, genieten met volle teugen van het mooie weer, daarna weer lekker aan het werk. Expositie in het L.O.C. komt er aan en open atelier dit weekend + kunstmarkt in Hardenberg.
Fijn dat ik je weer berichtjes kan sturen. Met een heeeeeeeeeeeeele lieve groet van Joke
en van Henk een groet op de achtergrond.

Lella zei

Hé Miekerdepiek,

Je mail met bijlage is overgekomen! Wou ik je nog ff laten weten voor ik mijn mannetje uit ga zwaaien want die moet vannacht weer eens aan het werk moet en voor ik zelf het bed induik. Dus een bijlage bij je hotmailbericht werkt goed, dacht dat dat misschien wel ff handig was om te weten!
Veel plezier in Barkerville en ik schrijf je snel weer terug!

Dikke zoen en liefs van Lella

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...