dinsdag 25 augustus 2009

nog ff snel...



... een berichtje voor ik zo terug rij naar de kamer en een dutje ga doen. Morgen namelijk om 7 uur op! Whaaa... das wel heel vroeg. Maar Barkerville lijkt me echt geweldig en is ruim 2 uur rijden zoals ik geloof ik al zei.

Vanmiddag dus door Terri opgehaald en op pad gegaan. We hadden niet veel geluk, want we gingen naar een park waar spirittrees zouden staan, bomen waar een kunstenaar gezichten in heeft uitgehakt. Daar aangekomen bleek de brug er naar toe in de lente te zijn weg gespoeld door hoog water. Dus helaas.
Maar dit bord stond bij de ingang. Ze zijn er dus wel, maar niks gezien natuurlijk! Misschien ben ik daar ook wel blij om! haha
Toen maar een ander stuk gelopen wat ook leuk was.
De auto in en naar een ander park dat om de één of andere reden ook was afgesloten.
Toen naar het centrum voor een bakkie leut. We zijn naar een boeken winkel gegaan met een koffieshop er bij. Erg leuk. Hier ga ik nog wel even een keer in mn up heen om lekker te neuzen!
Toen naar de overkant van de straat naar het Frienship centre, een centrum voor de natives (indianen, zoals wij ze noemen) Daar zou een gallerie zijn en een kadowinkeltje. En ja hoor.... gesloten!!!
Toen even langs een bloemenwinkel want ik wilde een bosje mee nemen voor Lyle's moeder waar we vanavond gingen eten. Wat een afschuwlijke boeketten hadden ze er! Maar volgens Terri zou Lyle's moeder het prachtig vinden. Dus prima...
Op de weg er naar toe zijn we nog even door de "betere" wijk vlak bij hun huis gereden. Jeeee... wat een huizen!! Prachtig!!!

Lyle's ouders wonen ook in een trailer en binnen gekomen was de tafel al gedekt.

Niet veel later konden we aanschuiven en kregen we ham, gebakken ananas er bij, Aardappels uit de oven gekookt in melk of zoeiets, mais en boontjes. Als toetje heerlijke meloen!
Na het eten een bakkie koffie. Speciaal voor mij had ze decaf! Zo lief!
Ook kreeg ik nog een zelfgemaakt tas (totebag) van haar van witte stof met rode canadese bladeren er op. De Meaple leaf. Van Lyle's vader kreeg ik een kaart van canada met een munt van elke provincie! Zo lief.
Al met al een gezellig avond! Nog even snel wat foto's er bij en dan hup naar de kamer en naar bed. Ik weet niet of jullie morgen nog wat van me horen, maar dat zien we dan vanzelf wel weer!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Joke ik wens jullie allemaal heel veel succes met de expo in het LOC. En pas maar op voor je het weet wordt je nog een computernerd! haha

Lella, blij dat het werkt. Ga ik vast nog vaker doen! :-)

Lieve zus, had er zo snel helemaal niet bij nagedacht dat jij Zora nu moet verzorgen. Errug lief van je! Ben ik heel erg blij mee! En wil je Dini hartelijk danken mocht je haar spreken! Ben erg blij dat ie overdag ff naar buiten kan. Dikke zoen en love you!!!!

1 opmerking:

Lella zei

Nou lieve Miek, je wordt er wel in de watten gelegd door iedereen, leuk hoor, vooral die kadootjes! Gastvrij zijn de Canadezen dus duidelijk wel. En meid, wat krijg je toch gezond eten iedere keer!
Maar jammer dat alles bijna gesloten was, hoop nie dat dat al te vaak voor gaat komen.

Nogmaals veel plezier in Barkerville en hoop dat het net zo geweldig wordt als dat het je lijkt!

Knuf en zoen van Lella!

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...