woensdag 12 augustus 2009

ff relaxen....

17.30 is hier nu en das 02.30 bij jullie. Raar idee hoor dat jullie allemaal liggen te slapen en ik hier nog een hele avond te gaan heb.
Lella... klopt! Ik zit in HI-Vancouver Central, Granville street 1025. Was dat de gene die je op google earth zag?



Maar goed, vanmorgen hier in het hostel ontbijt gemaakt. Wel grappig. Er is een soort keuken waar dan van alles staat en je je broodje kunt smeren. Er is een grote koelkast waar je je eigen spullen in kunt zetten en dus je eigen maaltje kunt maken. Maar verder is het ontbijt gratis


Na het ontbijt ben ik samen met Fransisca en Kelly (een meid uit Nieuwzeeland, die nu ook bij ons op de kamer slaapt) op pad gegaan met de big bus. We hebben eerst bijna de hele ronde door de stad gedaan. Dat was best een lange rit, maar in z'n open bus kun je mooi om je heen kijken en we hebben veel gezien.




In de wijk Gastown zijn we er uit gegaan en hebben we wat rond gekeken en even een terrasje gepakt.

Kelly, Fransisca en ik opt terras in Gastown.


Gastown vond ik erg mooi. Het doet een beetje engels aan vond ik.
Toen de bus weer in en uitgestapt in de buurt van the Vancouver Look Out. Een toren met uitzicht over de stad. Met de lift naar boven en genieten maar! Vanavond gaan we weer terug als het mee zit en dan kunnen we "Vancouver by night" bekijken.


Daarna hebben we in een soort pub gegeten. Ik kreeg daar een ongelofelijk lekker broodje!


Met een volle buik zijn we richten het hostel gelopen om even te relaxen. Nou, ik heb inmiddels wel genoeg gerelaxed en loop de stad nog maar eens in denk ik. Jullie horen wel weer van me...

Zo, het is inmiddels bedtijd hier en ik zal nog even het verhaaltje van de dag afmaken. Vanaaf ben ik alleen de stad ingelopen. eerst wat shoppen en later op de avond ben ik terug gelopen naar the lookout om Vancouver bij nacht te zien. Prachtig hoor al die lichtjes!

En nu, nu is het wel zo'n beetje bedtijd. Eens kijken of ik vannacht wel door kan slapen. Wat is het hier trouwens een geweldig hostel. ik zit gewoon op m'n stapelbedje te internetten. Dat zal wel anders worden als ik straks op pad ben. Ik vraag me af of ik dan wel zo makkelijk internet verbinding kan krijgen. Ach ja, dat zien we dan wel weer. Ik wens jullie allen een goede morgen en een prettige dag toe en ik ga een dutje doen!

3 opmerkingen:

Lella zei

Daaag Miek,

Weer even bijgelezen en ik was ook wakker om 2.30 uur, maar dat kwam omdat Arjan net het bed ingestapt was na een avondje extra werken. Het is inderdaad jouw hostel die ik gevonden had, net nog even weergekeken en de zonneluifel komt overeen dus kan nie missen. Grappig zeg! Ik weet nie zo goed hoe ik op straatnaam moet zoeken maar dat weet m'n mannetje vast wel. En Vancouver by night lijkt me erg mooi! Best een grote plaats zeg, en genoeg te doen als ik dat allemaal zo zie. Maar valt het je tot nu toe allemaal mee? Hoop van wel!

Geniet van Vancouver en het hostel wat zo te lezen goed voor mekaar is! Ook wel leuk om reviews te lezen over dit hostel, wordt ook al vergeleken met een hotel. zo goed. En lees veel over de bar beneden en het lawaai, geen last van?

Liefs en een zoen van Lella!

Gert Jan en Margreet zei

Hallo Zussie,

Hier je zus en zwager.
Wat machtig mooi die foto's erbij!
Moet je blijven doen hé. Lekker slapen!!!
Natuurlijk een dikke smok van GJ en van mij natuurlijk ook.

Toedeloe

helga zei

Hey Miek!!

Leuk hoor, ik ga elke dag even blog even lezen. En je staat nu ook op MSN, dus binnenkort moeten we maar eens even chatten.

Wat een goed idee van Mariëlle, ik ga gelijk even kijken waar je precies zit!

Dikke knuffel XXX
Wij gaan morgen een dagje weg met de huifkar haha ook leuk toch?

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...