donderdag 13 augustus 2009

Bibbers in de buik!

Vanmorgen vroeg op. Heel vroeg want ik kon niet meer slapen. Dus even geskypt met m'n vriendje. Dat is toch wel geweldig hoor. Je kunt dan gewoon met elkaar praten en elkaar ook nog zien (alhoewel het beeld steeds stil bleef staan)!!! Erg fijn.
Toen ontbijtje en daarna met Fransisca de wat geshopt. We hadden eigenlijk naar China Town willen gaanf, maar het bleef maar regenen.
En nu zit ik in het hostel te wachten tot het tijd is om een taxi te gaan nemen naar het vliegveld om m'n auto op te halen. Ik moet eerlijk toe geven dat ik best bibbers in de buik heb. Zie er wel tegen op om hier te gaan rijden. Alhoewel het hier toch wel rustig is. het verkeer in Vancouver is niet te vergelijken met het verkeer in b.v. Amsterdam. maar toch....
Maar het heeft ook wel weer z'n voordelen. Lekker m'n eigen muziekje aan en stoppen waar ik stoppen wil!
En dan straks als ik de auto heb is het dus wachten op Hennie. Ben hen blijf ik vannacht overnachten. Blij dat ik achter haar aan kan rijden! :-)
Nou, jullie horen vanzelf wel weer van mij als ik weer ergens op internet kan.
Voor nu een dikke zoen en een knuffel en slaap lekker allemaal!

3 opmerkingen:

Gert Jan en Margreet zei

Hoi Soeze,

Vrijdagochtend 8.10 uur.

Goeie moggel !!!
Nou wil je ff heel veel succes wensen met de reis!!!!
Fijn dat je achter Hennie aan kan rijden, das wel handig.
Ben benieuwd wanneer je weer op internet kan en we weer wat van je horen!
Je kan het hoor!!!

Doeg doeg! Zus.

Anoniem zei

He dappere dodo

Lieve Annemieke, wat leuk, jouw reis mee te maken via internet. Lijkt het net of ik een klein beetje met je mee op weg ben.Denk veel aan je en zie op de foto's dat je je wel vermaakt. Groet van Henk en van mij een dikke knuffel en veel liefs, Joke

de Scholle zei

Hé Lieve Miek,

Hier effe een reactie van je collega's. Het is echt gaaf om te zien welke dingen je allemaal meemaakt/onderneemt. Toch wel een wereld van verschil, wij zitten hier in het suffige Hardenberg en jij bent de grote wereldreiziger.

We volgen je belevenissen natuurlijk op de voet en genieten van je boeiende foto's.

Meid geniet ervan, succes met de reis en vergeet niet dat we constant aan je denken.

We houden contact !!!!!!!!!!!!!

Liefs je collega's van de Scholle

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...