zondag 30 augustus 2009

Gauw slapen...

Oei oei oei.. tis al laat en ik moet nodig slapen want morgen een lange rit voor de boeg. De langste tot nu toe.
Dus even heel kort.... super leuk dagje gehad. Vandaag samen met Terri op pad. Eerst naar de boerenmarkt en vanmiddag naar een aantal uitkijkpunten geweest en een stuk gelopen door het bos. Daarna eten bij Terri thuis en toen naar Ness lake. En natuurlijk afscheid genomen van Terri en haar familie. Ze zijn echt ontzettend goed voor me geweest! Maar daarover meer als ik weer internet en meer tijd heb.
Morgen dus op pad en jullie horen wel weer van me!

good night!

Zo en nu maar eens de tijd nemen om even echt te vertellen hoe de dag verlopen is...
Terri en ik hadden om 11 uur afgesproken op de boerenmarkt.
Op de boeren markt staan allemaal lokale mensen hun waren te verkopen. Dat kan groente zijn, maar ook zelfgetimmerde vogelhuisjes, zelfgemaakte verzorgingsproducten en allerlei naai, haak en breiwerk. Leuk om te zien en heel gezellig om door te lopen. De mensen zijn hier echt heel aardig!


Toen even een broodje geten bij de boekenwinkel, want dat vind ik hier toch echt wel missen, leuke tentjes waar je even een hapje kunt eten. Maar de boekhandel had wel een terrasje en daar hebben we lekker gezeten.

Daarna naar een uitkijkpunt gereden, auto geparkeerd en het pad op naar het uitkijkpunt. Vanaf daar kon je prachtig de stad overzien. Heel mooi!


tegen 5 uur hebben we bij Terri thuis een hapje gegeten en hups, met de kids in de auto naar nessie lake. Bij dat meer heeft een vriend van Lyle, Steward een huisje. Er waren nog wat vrienden van hun die allemaal om het kampvuur zaten.
Steward nam ons mee in de boot (zoéén waarachter je kunt waterskiien) en vaarde ons het hele meer over. Natuurlijk had ik na 2 foto's de geheugenkaart vol en geen nieuwe bij me. zulke dingen gebeuren mijn echt elke vakantie wel een keer!
De zon was inmiddels onder gegaan en het was best fris. Steward vroeg nog of ik wilde waterskiien, maar ik vond het best een goed excuus dat het al veel te koud was!
Bij het kampvuur konden we ons weer opwarmen en tegen half 10 reden we terug naar Terri's huis.
Toen was het tijd om afscheid te nemen. Ik moet zeggen dat Terri heel goed voor me gezorgd heeft en dat ik een ontzettend leuke week heb gehad. Ik vond het best bijzonder dat we elkaar al 10 jaar schrijven en nu eindelijk int echt zagen!
En toen, terug in mn kamer bij Grandma's Inn, mn bedje maar weer in want zoals ik al geschreven had was ik behoorlijk moe!

2 opmerkingen:

Gert Jan en Margreet zei

Ha zus,

Fijn dat Terri en haar familie zo goed voor je zorgen, maar nu je weer verder trekt, zal het wel even weer moeten wennen denk ik, of nie?
Ik zal eens kijken of ik je op google earth ook kan vinden, is kijken waar je nu naar toe gaat. Naar Jasper het spookje! dus dat beloofd wat...hhahahahhaa
Hier verder niks bijzonders, wel een berichtje voor je geschreven op msn, maar dat lees je wel als je het scherm opent.
Ik hoop maar dat het goed komt, zou het toch absoluut niet leuk vinden als ik iemand anders moet vragen in jou plaats!
Maar goed dat hoor ik wel van je hé
Oh ja vergeet het je bijna te vertellen, we hebben gisteren een mooie houtkachel gekocht!! Ik kan haast niet wachtten!!!!! Maar ja het duurd nog ff voordat hij brand,..........
Nou lieverd hoop dat je lekker snurkt, en tot later maar weer XXXX

Zus

bea zei

Hallo Miek

Je hebt erg naar je zin zo je berichten te lezen eindelijk heb ik je side gevonden Zame heeft mij de goeie adres gegeven.dus nu maar berichten schrijven.Ik heb al een week gewerkt het ging goed.Maar ik mis je wel hoor.Wat heb je toch veel beleefd in die 14 dagen en je hebt nog tijdje te gaan.Ik ben aan het verven en behangen van de slaapkamers begonnen.Voordat ik naar Spanje ga wil ik het klaar hebben.Kan ik lekker uit rusten.Miek ik vind geweldig dat goed met je gaat.Ik ga nu slapen want ik ga morgen op defiets naar het werk,weer voor de eerste keer.

Dikke Knuffel van Biedjmawatie

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...