maandag 5 oktober 2009

Wandelen naar Venice Beach

Vanmorgen een beetje uitgeslapen en heel kalm aan gedaan. Prima geslapen trouwens. Het leek trouwens wel of er een bom was ontploft in de kamer, want 2 duitse meiden hadden zo ongeveer alles wat ze bij zich hadden over de vloer verspreid. (ja mam, net als ik vroeger, dus ik voelde me helemaal thuis! Haha)
Na even m'n sociale contacten met het thuisfront te hebben onderhouden via MSN ben ik maar eens op zoek gegaan naar een supermarkt. Daar beagels gekocht voor het ontbijt want dat is hier tot 9 uur en dan ben ik nog niet wakker. En wat spul voor het avondeten.
Dat maar even terug gebracht naar het hostel en toen naar het strand gelopen.

Ik had niet echt plannen maar besloot onderweg naar Venice beach te lopen. Het waaide ontiegelijk en ik werd zo ongeveer gezandstraalt. Dus besloot ik maar langs het water te lopen. Frisjes, maar iets beter te doen.

Het was nogal een hele wandeling maar uiteindelijk kwam ik er wel.

Venice beach is een bijzonder stukje strand vond ik. Er is een fitnessruimte op het strand (muscle beach) en er zijn dus allemaal sportieve mensen hun ding aan het doen. En ik keek verwonderd toe, vooral toen er een kerel met alleen en mini zwembroekje aan op rollerskates over het asfalt rolde. Er waren plenty van dat soort vreemde types. Iemand in een elektrische rolstoel die helemaal gepimt was met allerlei troep en rommel. Heel apart allemaal. Langs de boulevard stonden allemaal mensen hun waar te verkopen en wat ik wel heel apart vond waren de “winkels” waar op doktersrecept wiet te koop was. “The docter is in” stond er voor op de gevel. Volgens mij is hier wel wiet verkrijgbaar op medisch recept en is dit een manier om de wet te omzeilen. Grappig!

Al met al is Venice een beetje een hippy/gipsy achtig gebeuren. Leuk om even rond te struinen.

Aangezien ik geen zin had om het hele stuk tegen de wind in terug te lopen heb ik de bus genomen. Onderweg nog even een tussenstop gemaakt voor een heerlijke pimpkin spice latte van Starbucks en wat winkeltjes en toen weer verder met de bus. Op de kamer ff wat gelezen en een dutje gedaan en toen mijn maaltijd van gister maar eens opgewarmd. Ik had namelijk bij de italiaan spaghetti gegeten en had mijn bordje niet leeg gegeten en dan krijg je de rest dus mee in een doggiebag. Dat met wat tomaatjes en een toetje smaakte me prima. Tijdens het eten gezellig zitten kletsen met een jongen uit Brazillie en nu ben ik dus het stukje aan het schrijven in word, want internet werk hier bij mij weer eens niet. Ik ga het zo nog eens proberen en anders ga ik naar Starbucks want ik moet zo onderhand mn vlucht naar Cleveland eens gaan boeken.

Nou, ik brei er weer een eind aan voor vandaag en wens jullie allemaal een goede dag toe!

Liefs mij

1 opmerking:

Lella zei

Leukleukleuk, mensen kijken!!!
En van allerlei ook nog dus dat is af en toe waarschijnlijk gapend met je mond open kijken naar iemand die zichzelf dan ook nog heel normaal vind. Ik had daar dan graag samen met je op een terrasje gezeten en ons stilzwijgend alleen maar verbazen over de mens op deze aardbol! Geweldig!

Hier is alles prima! Vandaag gewerkt en morgen een dagje verplicht bij huis want onze auto wordt gekeurd maar ik vermaak me prima met onze kleine meid! En ook wel lekker om na een dag werken gewoon aan te rommelen in huis, of schoonmaken...als ik daar nu eens de hele dag over na ga denken en dan... oeps, te laat om nog te beginnen, hè jammer! Haha, waarschijnlijk gaat het zo en hek alleen maar de nodige wasjes gedraaid en verder nie veel.

Maar lieve Miek, ik moest vanmorgen meteen al weer aan je denken in m'n auto want het zonnetje scheen weer volop dus je blijft het toppie doen met zon hierheen sturen! Vooral blijven doorgaan!

Ik ga nog even op de bank hangen en zal m'n mannetje eens matsen en zijn brood smeren, hij is biljarten dus wordt nie vroeg.

Fijne dag nog lieve Miekerdepiek!

Dikke smok van Rariemelle

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...