dinsdag 13 oktober 2009

Cleveland Zoo...

Vanmorgen ben ik om half 9 opgestaan en Mary Beth had heerlijk bananenbrood gebakken voor het ontbijt. Samen met een lekker bakkie koffie kon ik er wel een paar uur tegen.


Dus om 10 uur zaten we in de auto. Eerst even langs het huis van Mary Beth´s ouders want haar moeder had nog een jas voor mij. Het is hier namelijk best koud en ik heb alleen maar een dun jack bij me.

Toen naar de Cleveland Zoo. Het is een hele mooie dierentuin op een vrij groot terrein. Er was een heel mooi Australie gedeelte, maar helaas begon het te regenen. En het was behoorlijk koud, dus zijn we tegen een uur of 12 naar het overdekte regenwoud gedeelte gegaan.


Eerst maar eens een hapje eten want we hadden wel honger van al het gewandel. Toen het rainforest gedeelte bezocht. Hier waren allerlei dieren te zien en de oerang oetangs waren toch wel mijn favoriet!








Om een uur of 4 zijn we weer in de auto gestapt en zijn we naar huis gegaan om de katten Opie en Shadow te voeren. Maar ook wij hadden honger en Mary Beth wist een goed mexicaans restaurant. En het was idd een goed en ook nog goedkoop restaurant. Voor nog geen $25 hadden we allebei een hoofdgerecht en een groot glas drinken.




Toen nog even langs Target om nog een boodschap te doen en naar huis. Lekker relaxed avondje gehad!

Morgen naar de Amish... voor het geval je er nog nooit van gehoord hebt, de Amish zijn een christelijke groep mensen die nog leven zoals ze 150 jaar geleden deden. Simpel, zonder elektriciteit, auto´s en alle moderne gemakken van deze tijd.
Het lijkt me heel interessant. Dus morgen op tijd op en maar eens kijken hoe het daar is!

Ik wens jullie een fijne dag toe en hoop dat jullie mooier weer hebben als wij vandaag hadden!



Dikke zoen!!!

3 opmerkingen:

marco zei

hallo lievie nog een week en dan is het zover ..... mar goed dus jij naar de amish ... leuk joh en wen er maar vast aan want met een week ook jij weer terug in de tijd . geen 150 jaar maar toch .... kun jij nog even zeggen hoe laat je ook weer land in dusseldorf? anders kom ik te laat en da mag nooit . hiet alles ok nog 5 dagen werken en en dan vakantie..... misschien wel een week of 2..... soms kan een crisis best leuk zijn ..... voor mij dan... nou wens je nog een super week toe en geniet ervan want voor je het weet dan ........... ?

Anoniem zei

Hoi hoi,

He zus, wat leuk naar de Amish. Ik heb er eens een film van gezien!
Errug bijzonder......dat mensen dat nog kunnen hé?
Ben erg benieuwd wat jij ervan zult vinden......En natuurlijk hoop ik ook dat je nog een hele mooie week hebt,en je je super goed zal vermaken, maar dat gaat je vast wel lukken.
Hier zijn verder geen bijzonderheden te melden, t'ja....het is herfst.....regen....wind....en koud....en sóchtens de autoruiten weer krabben :-(
Maar hoorde al dat jij ook geen zomer meer hebt daar!
Maar goed we moeten het ermee doen. We zijn wel erg blij dat je gauw terug komt hoor, 10 weken vind ik toch wel heel erg lang!
Nou lievie, vermaak je nog wat, dan doen wij dat ook!

XXXX GJ & Greet.

Anoniem zei

Hoi Annemiek,
Vanaf katwijk aan Zee volg ik de laatste dagen van je reis. Wat heb je weer veel bijzondere dingen beleefd en gezien. Stefan en ik zijn er een paar dagen met z'n tweetjes tussen uit. De kinderen logeren bij Opa en Oma in Den Helder. Nog veel plezier op de laatste dagen van je reis. Geniet ervan!
gr. Stefan&Marianne

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...