zondag 18 oktober 2009

Van alles en nog wat...

Hallo, daar was ik weer! Eens kijken... wat hebben we de afgelopen 2 dagen gedaan??? Eigenlijk van alles en nog wat! we zijn naar een Art Fair in het winkelcentrum Tower City in het centrum van Cleveland geweest.


Dat was leuk, maar de art fair was niet bijzonder groot en ook niet echt veel variatie. Veel sierraden kraampjes en over het algemeen heeeeel anders dan bij ons.
Maar het was in elk geval gezellig en we hebben heerlijk gelunched bij het Hard Rock Cafe.



Voor zover je ijs met Apperltaart lunch kunt noemen dan, maar het smaakte mij overheerlijk en ik was poepie vol natijd.
We zijn natijd nog even hier in Nort Olmsted bij het winkelcentrum langs gegaan en daar ook het avondeten gedaan. We namen beiden soep in een uitgeholde bol van zuur deeg (nou ja, als ik het vertaal, maar het is te vergelijken met een ciabatta broodje, maar dan in een bol) Erg lekker.
Vanmorgen om een uur of 9 opgestaan en eerst naar de farmers market gegaan in Crocker Park, waar ook de art fair was waar ik de eerste dag hier ben heen gegaan.
We hadden gelukkig heel goed weer en zelfs het zonnetje liet zich zo af en toe zien.
Bij de boekenwinkel Barnes & Nobel een bakkie koffie gedronken en toen even langs de ouders van Mary Beth gegaan.


De overgrootouders van Mary Beths moeder blijken dus uit nederland te komen en ze hadden een kaartje van nederland uitgedraaid en na wat zoeken en googlen bleek dat de één uit een plaatsje onder Doetichem kwam en de ander helemaal onder uit zeeland. Grappig hoor!
Verder heeft Mary Beth me haar atelier in haar ouders huis laten zien en hebben we daar pizza gegeten.
Toen hebben we nog wat boodschappen gedaan en thuis even gaan relaxen.
Om half 6 hadden we met haar ouders afgesproken in restaurant vlak bij haar huis. We zijn er naar toe gelopen, wat hier wel een unicum is heb ik het idee, want men pakt hier echt voor alles de auto!


Ik heb een heerlijk biefstukje gegeten en het was heel gezellig. Leuk om te horen hoe het leven hier gaat en hoe anders het is als in ons kleine landje. En als ik dat dan allemaal vergelijk ben ik toch wel heel blij dat ik daar geboren ben. Er gaat toch niks boven  Nederland! Dat realiseer ik me toch altijd weer als ik ergens in het buitenland ben! Natuurlijk zijn er hier ook dingen die mooier, leuker en beter zijn als bij ons, maar toch.... Laat mij maar in dat koude kikkerlandje wonen!

Na het eten hebben we hier met z'n allen pumpkinpie gegeten. Die had ik gisteren gekocht, want ik vond wel dat ik dat toch minstens geproefd moest hebben. En ik kan zeggen dat het overheerlijk is!!!


En dan is het morgen mijn laatste dagje hier. We gaan als het goed is naar Metro Park. Een soort bos of natuurachtig gebied geloof ik, maar dat moet ik dus maar even afwachten. Het lijkt mij in elk geval prachtig want de bossen hier zijn ZO mooi nu de bladeren allemaal verkleuren!!! Ik hoop dat het zonnetje schijnt en ik wat mooie foto's kan maken. Voor nu wens ik jullie weer een fijne dag toe en ik denk dat ik morgen nog wel even een berichtje achter laat.
Doeg doeg!!!

1 opmerking:

Lella zei

Hée lieve Miek,

Pumpkinpie, da vink echt wat voor jou! Dus hij was nog lekker ook.

Maar klinkt gezellig allemaal wat je de afgelopen dagen hebt gedaan en ik hoop dat je het in de bossen treft met het weer want dan kun je inderdaad supermooie foto's maken. Ben benieuwd! Hoop dat je nog volop geniet van je laatste dag maar ik denk dat je ook stiekum wel in je sas bent dat je snel weer naar huis gaat. Ik in ieder geval wel!

Verder weinig nieuws hier behalve dat Samee wat ziekjes is geweest, buikgriepje waarschijnlijk, maar bleef goed te pas! Vind ik dan wel super van zo'n klein meisje want haar buikje was best op hol een paar dagen. En nu zitten Ar en ik twijfelachtig zonder avondeten (als we aan eten denken draait het al in onze buiken) af te wachten of wij het ook krijgen want het zit bij ons ook nie al te lekker. Hoop natuurlijk dak zo gezond als een vis blijf want ik moét Miekerdepiek wel een dikke knuf geven als ze er weer is!!! Ik hou je op de hoogte! En Jenneke en Markus met kids zijn vandaag geweest, was weer heel gezellig maar hoop nie dat we hun ook aan hebben gestoken! Afwachten maar.

Nou lieve Miek, morgen moek werken dus ik denk nie dat ik je via je blog nog tref voor je vertrekt naar home sweet home! Wens je een heerlijke relaxte terugreis toe met gezonde kriebels dat je weer bijna thuis bent en tot heel gauw lieve Ammenieke!!!

Liefs en een hele dikke zoen van Lella!!!

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...