maandag 12 oktober 2009

Ik ben in Cleveland!!!

Halloooo! Hier even een kort berichtje uit Cleveland!!! Ik ben gisteravond tegen half 10 aangekomen op Akron Airport en werd al opgewacht door Mary Beth en haar ouders. Heel aardige mensen.
Ze hebben ons bij MB thuis afgezet , wat anderhalf uur rijden was, en we zijn eingelijk direct naar bed gegaan.
Vanmorgen niet al te vroeg opgestaan en na een onbijt van vers gebakken pancakes zijn we op pad gegaan naar een Art Fair in Crocker park. Dit was erg leuk! Er waren veel kramen met sierraden, maar ook houtwerk, keramiek, schilderijen en foto's.
Aangezien het best frisjes hier zijn we halverwege even een bakkie gaan doen bij Nobel & Barnes. Dat is een boekenwinkel (een keten, want ik heb ze in diverse steden gezien) waar je ook koffie kunt drinken.
Na een pumpikin spice latte en een double chocolate chip cookie konde we er weer tegen en hebben we de rest van de markt bekeken.
Natijd naar de supermarkt gegaan, want ik had beloofd te koken. En nog naar een hobbyzaak... Wat een paradijs!!!! haha
Thuisgekomen hadden we allebei wel honger, dus ben ik gelijk begonnen. Aardappeltjes, kip, paprika, ui, brocolie en cherrytommaatjes. Allemaal roerbakken en aangezien in geen champion roomsaus kon vinden in de supermarkt hebben we een blik championsoep gebruikt en bijna onverdund deed het prima dienst als saus. Wel grappig hoor, ik zocht bijvoorbeeld ook van die cele-vita aardappeltjes of vacuum verpakte aardappels die ze bij ons in de koeling hebben, om te bakken. Nou die zijn er hier dus niet. Dus heb ik diepvries blokjes aardappelen gebruikt.
Al met al smaakte het prima.

En nu gebruik ik de compter van Mary Beth om mijn verhaaltje te doen. Ze heeft helaas geen draadloos internet. Nu had ik vandaag een kabeltje gekocht, maar die paste niet (grrrrr...) dus morgen even kijken of ik de juiste kan vinden. En ik geloof dat we naar de dierentuin gaan.

Nou, jullie horen vast weer gauw van mij! En iedereen weer bedankt voor de berichtjes en smsjes!!! Make's me happy!!!! :-)

1 opmerking:

Lella zei

Hé lieve Miek!

Dus Cleveland is een beetje frisjes, kun je vast een beetje weer gaan wennen aan het herfstweer hier. Jee Miek, nog een week en dan zitten de 10 weken er al weer op... ik moet zeggen dat de tijd voorbij is gevlogen, vooral de laatste weken want die eerste weken vond ik wel zóóóó langzaam gaan en dacht ik dat je nóóit weer trug zou komen! Maar gelukkig zie ik je heel snel weer int echie! Maar eerst heb je nog een hele week te gaan waarin je nog super kunt gaan genieten van alles!

Maar euh, je hebt gekookt... en geen broodje knakworst??? Hihi, ik kon het nie laten!
En klinkt gezellig met Mary Beth!

Veel plezier nog in Cleveland en in de Zoo en hoop voor je dat het lukt om het juiste kabeltje te vinden want lijkt me minder als je je eigen laptoppie nie kunt gebruiken.

Liefs en een dikke zoen van Lellebel!

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...