maandag 19 oktober 2009

Morgen naar huis!!!!!!!

Geen lang verhaal vandaag want ik wil mijn koffers in gaan pakken en dan naar bed. Morgen om 7.30 op dus op tijd slapie doen. Als dat lukt dan, want mezelf kennende...

Vandaag naar het Metro Park geweest en we hadden het zonnetje er zo af en toe bij wat mooie plaatjes opleverde. Maar ik zet ze er nu niet op hoor. Dat doe ik dan wel weer als ik thuis ben.

Vanavond bij Mary Beth´s ouders gegeten wat heel gezellig was. Het zijn ontzettend lieve mensen!
Nou lieve allemaal, ik hoop jullie allemaal snel weer te zien! en ik heb heel veel zin om naar huis te gaan, dus dat zit wel goed! :-)

Liefs en een dikke knuffel van mij!!!

2 opmerkingen:

Helga zei

Hoi lieve Miek,

Ik wens je een hele prettige terugreis toe, ik en vele met mij kunnen niet wachten om je weer in levende lijve te zien om je een gigantische dikke knuffel te geven!!!
Ik ben SUPER trots op je!!!

Dikke kus,
Helga

marco zei

IK OOK ...... en tot srakkies
joepie de poepie!!!!!!!!!!!!!1

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...