zondag 4 oktober 2009

Santa Moncia

Hallo, nou ik heb Santa Monica veilig bereikt hoor. Prima geslapen en tegen een uur of 12 zat ik in de taxi naar het Union station, waar ik gister ook aangekomen was. Daar even navraag gedaan en bleek dat bus 10 rechtstreeks naar Santa Monica ging.
Bij de bushalte kwam ik aan de praat met een jongen. Hij vertelde van alles en hielp me een beetje op weg. Ze zijn er hier dus ook wel, aardig mensen! ;-)Ik denk dat de busrit zon 3 kwartier duurde en op de eindhalte moest ik er uit en was het nog geen 5 minuten lopen naar het hostel. Aangezien ik nog niet in kon checken, mn spullen opgeslagen in de storage room en maar even naar de Santa Monica Pier gelopen.


 Schijnt nogal beroemd te zijn en is ook wel een stukje leuker als die pier van ons daar bij Scheveningen. Maar ik had er wat meer van verwacht. Het weer is hier overigens prachtig dus ik denk dat ik nog wel een badhandoekje aan ga schaffen en heerlijk van het zonnetje ga genieten.


Daarna ben ik over de Santa Monica boulevard gelopen. Eén en al winkels en restaurantjes en de ene straatartiest na de andere. Leuk om te zien hoor!


Toen maar eens terug naar het hostel (zie hierboven) en ingecheckt. 6 persoons meidenkamer met onze eigen douche en wc. Handig!
En nu zit ik hier dus mn stukje te typen op de binnenplaats. Het is een mooi hostel trouwens. Netjes en volgens mij heel groot!
En nu ga ik maar eens een supermarkt opzoeken want ik begin wel honger te krijgen!
Sterkte met het herfstachtige weer en ik zal mijn best doen om wat zon jullie kant op te sturen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo lief zussie,

Wil je ff een fijne dag wensen, met veel zonneschijn!
Liefs...je zus..XXX

Lella zei

De zon is best goed gelukt Miek, vanmorgen opgestaan met het zonnetje buiten dus je mag wel vaker wat zon sturen want het werkt!!! Hihi!
Santa Monica klinkt goed en zo te lezen wel wat voor jou met straatartiesten enzo en wederom jaloers op het heerlijke weer want die foto's stralen de warmte bijna naar me toe! Vink nix nie erg hoor!

Vandaag hier nog bezoek van Artjan en Patricia gehad, ze vliegen vanavond weer naar Schotland en zus, Marc en kids zijn geweest dus een gezellig dagje! Vandaag Samee precies een half jaar oud dus voelde wel een beetje als een klein feestje!
Morgen weer werken en Ar zijn papadag.

Nou, lieve Miek, geniet van het weer, van Santa Monica en van je mooie hostel!!!

Liefs en een dikke zoen en knuf van Lella!

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...