donderdag 8 oktober 2009

goedemorgen... goedenavond bij jullie...

Dank voor jullie berichtjes. Weer heel fijn om van jullie te horen. Echt... doet me goed.
En martine, had het heel gezellig gevonden hoor al je mee was gewandeld. :-)

Helga... ik weet zeker dat ik jou dat huis niet in had gekregen. Ik lag opt laatst helemaal in een deuk. Dood eng, maar ook dood grappig. En ja, leuk he dat kaartje was idee van Damian hoor! Ik ga zo doug nog ff bellen en misschien dat ie morgen tijd heeft om een bakkie te doen. En anders sla ik hem in elkaar als ie in nederland is... nee weet je wat? breek ik z'n vingers hahaha... laat ie het maar niet horen! :-)

Zus... dus dikke bouwput bij jullie? Ik hoorde al van ma dat de camper nu jullie onderkomen is! ben zooooo benieuwd hoe het is en gaat worden? nog 2 weken en dan kom ik een bakkie doen hoor! Nog 11 nachtjes en dan kom ik naar huis toe en nog 12 nachies en dan ben ik er echt weer! Kijk er ook wel weer naar uit hoor!

Maar goed, ik zal vandaag eens op pad gaan om een koffer te zoeken... had ik dat nou al gezegd of nie? Nou ja, in elk geval ben ik 1 band van mn rugzak kwijt (waarmee je hem om je middel vast kunt maken) en ik ben die rugzak ook wel zat. Heb te veel spullen en moet anders wat naar huis sturen en ik kan voor minder geld een koffer kopen. Dus... Vandaag is mn doel naar Melrose om te shoppen en hopelijk een koffer kopen. Nou, ik wens jullie voor straks allemaal lekker slapen en oja,... mams... heb je het nieuwe monatoetje al gehad? Luchtige cocospudding met chocoladesaus??? Als ie lekker is... wil je dan even een berg van die bakkies in slaan? :-)

Dikke zoen en slaap lekker als je er aan toe bent allemaal!!!

5 opmerkingen:

Lella zei

Hahaha, laten wij nou net vanavond dat monatoetje hebben gegeten voor het eerst waar je het over hebt tegen je ma! En hij is lekker hoor! Zonder jou hadden wij misschien wel nooit het monatoetje ontdekt want sinds jij daar mee kwam toen je bij ons at, hebben we het régelmatig in huis. Das wel even weer toevallig! Maar euh, hoe weet jij nou dat dat het toetje van de maand is?

Lieve Miek, ik maak het even nie al te lang want we duiken vanavond heel erg op tijd ons bed in! Samee wordt tegenwoordig wakker wanneer Ar er uit moet en eerst 6.15 maar vanmorgen 5.15 uur is wel heel vroeg als ze dan nie weer in slaap valt. En Ar moet er morgen weer zo vroeg uit dus zie de bui al hangen en kmoet ook nog werken. Ik ga je verhalen nog lezen van de afgelopen dagen wanneer ik iets meer tijd heb! Maar wat ik zo snel zag op de foto's heb je je uitstekend vermaakt!!!

Dag lieve Ekeimenna Gnireklov! Tot snel maar weer!
Dikke zoen van Rariemelle Namlednerg! Oja, sinds ruim een jaar ook Namrejiem, hihi!

XXX

helga zei

Hey Miekie!

Wat een gave foto's...die had ik vanochtend nog niet gezien!! Ik kan me voorstellen dat de dag te kort voor je was. Ga je trouwens ook nog naar Las Vegas?

Ik hoop voor je dat je Doug kan strikken voor een bakkie, zou toch helemaal geweldig zijn!! Volgens mij heeft hij in het verleden ook op de Strip gespeeld..in the Troubadour geloof ik, vraag hem maar eens. Je doet hem wel even een dikke kus van mij hé?

Heeeeeeeeeele dikke knuffel,
Helga

Anoniem zei

lieverd wij hebben al 5 van die mona cocos met chocolade toetjes op ze zijn heerlijk ja echt overheerlijk. Zal er een paar voor je in de koelkast zetten.groetjes mam

Joke zei

Lieve Annemieke, het gaat je goed zo te lezen, toetjes en de rest! Je vermaakt je prima zo te lezen, of juist niet te lezen omdat het wel even duurde voor we weer konden zien wat je allemaal had gedaan. En binnenkort weer terug! Thea en Louis komen vandaag weer, en Harrie ligt in het zienenhuis met een blindedarmontsteking, is geopereerd maar heeft nog koorts. Ik ga zo een klein rondje kunstrotonde doen in de buurt van Hoogeveen.(Anneke Jansen en Martha Veldthuis) Vorige week naar Goedewaagen in nieuw Buinen geweest, had jij vast ook machtig prachtig gevonden. Karren vol met keramiek in heerlijke ritmes. Maar goed, jij ziet zo te lezen ook wel wat!!! daar in L.A. Vermaak je nog maar even, maar dat lukt je vast wel! Dan doen wij hier ons best. Met een heeeeeeeeeeeeeeeele lieve groet, Joke en Henk (die nog lekker ligt te pitten)

Joke zei

Slip of de spatie, Harrie ligt in Ziekenhuis.

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...