zaterdag 3 oktober 2009

Los Angeles!

Jawel... ik ben veilig aangekomen in mn motel in LA. Voor zover ik het nu gezien heb is het geen mooie stad. Heel erg uitgestrekt over de heuvels en op veel plekken is het vies, vervallen en... gewoon niet mooi. Tenminste waar de bus langs reed dan.
Ik heb me vanaf het amtrak (bus/treinstation) met een taxi naar mn motel laten brengen want het schijnt hier niet echt veilig te zijn om savonds over straat te lopen. Dus dat doe ik dan ook maar niet. Ik heb mezelf veilig opgesloten in mijn motelkamer. Dan maar een keer geen avondeten. Ik heb nog een hele gezonde koek in mn tas, dus.... ik kom de nacht vast wel door!
Morgenvroeg ga ik weer terug naar het busstation en van daaruit kan ik geloof ik de metro nemen naar Santa Monica, wat een veel betere buurt schijnt te zijn. Dus maak je vooral geen zorgen.
de reis hier naar toe veliep in eerste instantie niet zonder slag of stoot. Ik had gisteravond de taxi al geregeld en die zou om kwart over 8 voor de deur staan. Om even voor half 8 was ie er nog niet. Dus ik bellen, bleek ie voor het verkeerde hostel te staan. Dus ik nogal pissed off aan de telefoon dat ik toch duidelijk had gezegd dat het hostel bij Fort Mason moest zijn. Nou... ik moest maar een andere taxi bellen.... BAM horen er op.
Nou ja, al met al ben ik toch op tijd bij de bus gekomen. En na een uurtje bussen kwam ik op het treinstation in Emeryville aan. Daar de trein in en heerlijk zitten relaxen. Toen nog ruim 2 uur met de bus en nu ben ik dus in het hostel waar ik weer ongelofelijk lekker ga slapen op een kamertje voor mezelf!!!

Jullie horen wel weer van me als ik in het hostel in Santa Monica zit.
Doeg doeg!

4 opmerkingen:

helga zei

Hey lieve Miek,

Wat een geweldig verhaal over Alcatraz! Dat had ik ook wel eens willen zien, ik denk dat ik die film eens ga kijken.
Heel veel plezier in LA!
De herfst is hier echt begonnen geloof ik...gezellig! :)
Dikke knuffel XXX
Helga

Lella zei

Dag lieve Miek,

Dus LA vakt wat uiterlijk betreft tegen. heb er net nog even opgelet toen we the Closer aan het kijken waren(detectiveserie) speelt zich ook af in LA maar nie veel te zien buiten de verhoorkamertjes om, hihi. Maar dat vind ik dan wel even grappig dat we een serie kijken uit een plaats waar jij nu bent. Hoop dat Santa Monica mooier is! Ik ga het allemaal weer lezen!

Liefs en een knuf vanuit een woeierig en regenachtig Hankate (sommigen vinden het gezellig, ik kan er persoonlijk nog even nix aan vinden! Mis het zonnetje:.( Heb zelfs op het werk al gezongen van Herfst herfst wat heb je te koop. Dan kun je je er even een voorstelling bij amken hoe het weer hier is. En jou kennende mag je blij zijn dat je lekker in LA zit! Dus niet alleen genieten van Amerika maar ook van het weertje!!!

Zoen van Lella!

Lella zei

Oeps...typefoutje, bedoel natuurlijk voorstelling bij maken. Hoop nie dat het door mijn ene breezertje van net kwam, hihi!!!
X Lella

Anoniem zei

Koek koek,

Hier zijn wij weer , ook vanuit een erg woeierig vroomshoop!
Inderdaad herfst hier brrrrrr
Lekker de verwarming en de kaarsjes weer aan......en pantoffelties an de veutties...
Wat machtig jammer hé dat er geen gedetineerden meer in Alcatraz zaten ;-) Dat had me donders spannend geleken!!!!!
Hahahahaa maar had ik waarschijnlijk ook de broek wel volgesch...n.
Pas je goed op in LA !!!!
En natuurlijk ook genieten!!!
Wij lezen met veel plezier je verhalen, maar maken natuurlijk niet zoveel mee als jij, dus niet altijd bijzonders nieuws te schrijven. Wel zijn we vandaag eindelijk geslaagd voor een vloer voor de benedenverdieping...pffff
Dat viel niet mee! Ook hebben we eetkamerstoelen gekocht, die zowaar ook echt lekker zitten!!!
Dus weer een nuttig bestede zaterdag. Morgen gaan we naar Hellendoorn, naar de Heidstra's!
Even weer gezellig bijbeppen met iederéén. Lieve zus hoop dat jij wéér heerlijk slaapt ,...zonder gesnurk!!! Heel veel liefs van ons

Garoetjes GJ & Greet

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...