zondag 24 mei 2015

Zaterdag 23 mei

Na een goede nachtrust om even voor 10 m'n kamer verlaten en naar het waves winkelcentrum gegaan. Wauw! Wat super mooi en echt, daar zou ik me met gemak een dag kunnen vermaken. Maar helaas, zoveel tijd heb ik niet. Want ik wil vanavond weer lekker in m'n eigen bedje slapen.
Maar eest naar Zodio, een grote winkel met van alles en nog wat. Van keuken gerei, potten en pannen tot knutselspullen. Super leuke winkel! Maar niet echt heel goedkoop. Wel wat leuke dingen gekocht en toen nog even verder bij andere winkels gekeken. Op een terrasje wat gegeten en een koffie gedronken en toen maar eens aanstalten gemaakt om naar Nederland te rijden.
De reis verliep voorspoedig en ik ben 1 x onderweg gestopt om te tanken en een ijsje te eten.
Tegen kwart voor zes zetten ik mijn autootje weer op de parkeerplaats voor mn huis.
Vriendje en poekebeest stonden al op mij te wachten.
Ik kan terug kijken op een leuke relaxte vakantie! En thuis komen is dan ook wel weer heel fijn!

Geen opmerkingen:

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...