zaterdag 16 mei 2015

Donderdag 14 mei

Vandaag echt een mega relaxte dag gehad. Rond half tien opgestaan en ontbeten en lezen, lezen en nog eens lezen. Zo lekker.
Maar ik moest wel op pad, want ik had het water bijna op. En al schijnt er hier drinkwater te zijn, ik hou het toch maar bij water uit flessen.
Dus, me aantoonbaar gemaakt ende auto in. Ik had het adres van de Carrefour supermarkt al opgezocht en het wat zo'n 15 minuten rijden. Het was makkelijk te doen en bij de supermarkt was echt een mega parkeergarage. Het was dus ook echt een mega winkel. Zo'n 50 kassa's als ik me niet vergis.
Maar eerst even een cappuccino drinken bij de mc en aangezien ik er toch was ook maar even èèn of ander burger naar binnen gewerkt. Lekker hoor! Maar een echte goeie cappuccino heb ik hier nergens nog gehad. Deze bij de mc was tot nu toe nog de beste. Maar goed, de supermarkt in. Echt... Van alles! Ik heb er ook wel 2 uur rond gelopen denk ik. Het is best lastig om er ingrediënten voor een eenpersoons maaltijd te vinden. Maar goed, ik had wat ik nodig was en weer terug naar de camping. Nog even een pitstop bij de lidl hier vlakbij en toen lekker relaxen bij de tent.
Tegen zessen maar eens m'n potje pasta gemaakt dat best wel smaakte. Als toetje had ik mintmousse met chocolade. zo lekker! Ik heb er 2 opgegeten en de andere 2 aan m'n buren gegeven. Toch wel lastig hoor, geen koelkast.
Verder vooral wat dingetjes opgeruimd, afgewassen en gedouched en mooi op tijd onder de wol. Tenminste... Dat is m'n plan. Maar ik heb nogal moeite om te stoppen met lezen's avonds. Gister was het ook een uur of 1. Eens kijken of ik vanavond eerder de luiken ga sluiten. Morgen van plan om naar het centrum te lopen en 2 musea te bezoeken. Maar goed, dat zie we morgen wel weer!

Geen opmerkingen:

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...