donderdag 19 juli 2012

Woensdag 18 juli 2012

Vanmorgen ging de wekker om ongeveer half 9. Douchen in onze prachtig beschimmelde douche (Yuck!) en de boel in de koffers gepakt. De koffers konden we in de bagageruimte van het hotel kwijt en zo konden wij nog even de stad in om wat te shoppen, te eten en om de auto uit de parkeergarage te halen.
Eerst bij één of ander koffie tentje wat gegeten. We kregen een prachtige cappuccino. Ik probeer dat thuis ook altijd zo te doen, maar dat lukt me helaas nooit.

Toen wat geshopt. Dublin is echt een stad op te shoppen, maar dan wel zonder mannelijke aanhang, want die houden daar niet zo van helaas. Dus wie weet kom ik nog wel eens terug in Dublin....
We zijn ook nog naar het beeld van Phil Lynott gelopen. De zanger van Thin Lizzy. Nu ben ik niet zo´n enorm fan van Thin Lizzy, maar dat moest ik toch gezien hebben vond ik.
Toen de auto maar eens opgezocht en naar het hotel gereden. De koffers in de auto en de tomtom ingesteld op de autoverhuur. Dat was even een gok, want er stonden meerder adressen op de papieren die we hadden. Gelukkig, we hadden direct het goede. Onderweg nog even ergens op een parkeerplaats gestopt om alles wat nog in de auto lag in de koffers te proppen en toen de auto in geleverd. Vanaf daar werden we met een busje naar het vliegveld gebracht. Inchecken en zoals altijd wachten, wachten en wachten. En nu... nu zitten we hoog in de lucht en ik denk dat we ergens boven Engeland vliegen.
Wel grappig, toen we aan kwamen regende het in Dublin en toen we opstegen ook weer. En verder hebben we, op gisteravond na, echt super weer gehad. Niet dat we in de korte broek liepen, maar droog en meestal was het zonnetje wel aanwezig. Heel erg prettig! En dat terwijl ik er vanuit was gegaan dat we 9 dagen regen zouden hebben. Maar ik geloof dat jullie dat gehad hebben.

Al met al kan ik zeggen dat Ierland echt een prachtig land is. Zeker de moeite waar om te bezoeken. Alleen dat links rijden... blij dat ik dat niet hoefde te doen. Marco heeft dat prima gedaan.
En dan die bedden in de hotels, dat nekt me toch altijd wel een beetje. Ik kijk er dan ook stiekem wel heel erg naar uit om vanavond in mn eigen heerlijke bed te stappen. Home Sweet Home!!!

Geen opmerkingen:

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...