vrijdag 25 juli 2008

Het oude blog er bij gezet!

Hallo,

Zoals jullie misschien wel zien staat mijn verhaal van Bali nu ook op dit blog. Ik had dat ergens anders staan, maar das niet erg handig. Helaas kon ik het verhaal niet onder dat van Marokko krijgen. Maar ik heb het wel bijgewerkt met wat foto's.

En als het een beetje mee zit komt er met een maandje een nieuw vakantieverslag want we zijn van plan om 2 weekjes naar Kroatie te gaan!
Het is niet echt een land dat me echt trekt, maar we willen kamperen en om nou weer naar Frankrijk te gaan.... daar zijn we al een paar keer geweest en een mens wil ook wel eens wat anders nietwaar?

Dus... Kroatie.... je hoort nog van me!

XXX

Geen opmerkingen:

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...