vrijdag 25 juli 2008

Laatste berichie dacht ik zo!

Dag allemaal!
Dit zal wel zo ongeveer het laatste berichie hier vanuit Bali worden. Morgen nog een volle dag en zaterdag zal het wel inpakken worden en om 6 uur 's avonds lokale tijd (das 12 uur smiddags bij jullie) vliegen we als het goed is richting Singapore en daar een tussenstop van een uur en dan de lange ruk van 12 uur vliegen als ik me niet vergis! Heb daar om eerlijk te zijn nog niet zoveel zin in!Maar om staks weer thuis te zijn lijkt me dan wel weer lekker! Hoop wel dat het dan nog steeds een beetje mooi weer is!
Vandaag hebben we eindelijk de olifantensafari gedaan waar ik al zo lang naar uit keek. We gingen met zn 6en. We vertrokken vanmorgen om 9 uur bij het hotel waar we een taxibusje regelden voor de hele dag voor 400.000 Rupiah. Das ongeveer 40 euro! Niet te geloven toch!!!! Maar goed, de taxi chauffeur nam een erg mooie route naar het olifantenpark wat toch zon anderhalf uur rijden was. Daar aangekomen konden we direct door naar de olifanten en plaats nemen op het bankje op de rug van de olifant. Net achter de kop zat de "chauffeur". We reden met 3 olifanten achter elkaar aan en gingen zo het park uit door, wat voor ons jungle lijkt, maar in werkelijkheid boerenland is. Onderweg liepen de fantjes natuurlijk door water dat even flink in de rondte werd geproest. Ook harmonica spelen voor die beesten is een makkie, zelfs met 2 grote nederlanders op de rug! Na het ritje dat ongeveer 40 minuten duurde keken we nog even naar een show die de olifanten weggaven. Het leukste was toch wel de olifant die een schilderij ging maken Toen de taxi maar weer opgezocht en opweg gegaan naar Ubud (stadje vlak bij het olifantenpark). Onderweg nog een paar stops gemaakt bij prachtige rijstvelden.
In Ubud wat over de markt gelopen en bij het bekendste cafe/restaurant Lotus even wat gedronken. Toen terug met de taxi en zat de dag er weer zo goed als op. En dan hebben we morgen nog ons laatste volle dag hier en dan zit onze vakantie er hier al weer op! Ik kan terug kijken op een mooie vakantie waarbij het "met zn 6en op vakantie" gaan ook heel goed verlopen is! Dus.... Ik zal zo langzamerhand maar es beginnen met de koffer inpakken (ja mam..... ik kijk hem echt goed na!!!!) en voor je het weet zitten jullie weer met ons opgezadeld ;-)
Bewaar nog wat mooi weer voor ons zodat de overgang niet al te groot is en ik hoop jullie allemaal snel weer te zien!
Liefs Annemieke
Geplaatst op 21-9-06 om 17:44

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Miek en Bert!
Volgens mij hebben jullie echt een SUPER vakantie gehad zo te lezen!!! Kan niet wachten om alle foto's te bekijken...jullie zitten nu bijna in het vliegtuig, en ik hoop dat jullie een goede vlucht terug naar huis hebben.

Tot heeeel gauw.....ben nu ook wel blij dat je er zowat weer bent hoor!!!!
Dikke kus,
Helgje XXXXXXXXXXX

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...