vrijdag 25 juli 2008

Jaja.... we zijn er!!!

Hallo allemaal!

Gisteren rond een uur of 12 zijn we veilig aangekomen op Denpasar airport op Bali. De vlucht is prima verlopen en Singapore air is echt een super maatschappij om mee te vliegen! Onze tussenstop van 3 uur op Singapore was ook erg prettig. Liesbeth en ik zijn daar naar een soort van Healtshop gegaan en Lies heeft een voetreflex massage gehad en ik heb mijn rug en nek ff onder handen laten nemen! Dat was heerlijk na zon lange zit in het vliegtuig.
Na aankomst werden we met de bus naar het hotel gebracht. Een prima hotel, wel erg groot maar onze kamer is netjes en schoon.

Toen direkt maar even het supergrote zwembad ingedoken en proberen wakker te blijven zodat we snachts een beetje konden slapen. 'Savonds met zn 6en ergens in de stad gegeten en toen zijn we naar bed gegaan en hebben super geslapen!
Vanmorgen redelijk vroeg wakker en lekker ontbeten. En nu maar es kijken wat de dag brengen zal!
Iedereen de groetjes en voor sommige mensen een hele dikke zoen!!! ;-)
Geplaatst op 1-9-06 om 3:43

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi miek

Fijn dat je een goede reis hebt gehad en dan ook nog die heerlijke massage!
Hier gaat alles prima!
We hopen dat je nog een hele fijne vakantie zal hebben en we blijven kijken naar je weblog.

Groetjes Bea en Dorien,

Geplaatst door: collega's | 1-9-06 om 15:39

Vroeg wakker en lekker ontbeten????? Waarom doe je dat nou nooit eens als je met mij weg bent? Hahahaha....grapje hoor!!
Ik ben blij dat jullie een goeie reis hebben gehad....beloof me 1 ding.....DAT JE ONTZETTEND GAAT GENIETEN!!!!!! Voor je het weet zit je weer in Holland te kleumen, ik kon ook bijna zwemmen van de week....in de regenplassen!!!
Dikke kus XXXXXXX Helgje

Geplaatst door: helgje | 1-9-06 om 22:17

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...