vrijdag 25 juli 2008

Was ik weer!

Dag allemaal!
haha... wat super leuk om jullie reacties te lezen!!! ECHT!!! Zit nu eindelijk weer achter de pc. Het valt hier niet mee om een goed internet cafe te vinden en hier in het hotel is het nogal prijzig, maar goed wat kan mij dat ook schelen want voor de rest is het echt super goedkoop!!!!!
Maar ik kan dus geen foto's plaatsen want de computers hier zijn daar niet geschikt voor helaas! Maar mocht ik ergens komen waar het wel kan... Nou dan gooi ik er direkt een paar op!
Eens even kijken, wat hebben we allemaal gedaan.... Gister dus op excursie geweest met zn tweeen. Dat was wel leuk maar viel me een beetje tegen. We zijn natuurlijk gewend dat we zelf rijden en kunnen doen en laten wat we willen. Nu hadden we een auto met chauffeur en gids die redelijk nederlands sprak en een programma dat voor ons uitgestippeld was. We begonnen met ergens bij een tempel een Barongdans te kijken. Dat was heel mooi. Das zon indonesische dans met van die maskers op eens kijken of ik op internet ergen een foto kan vinden.... Nou gelukt dus! (inmiddels heb ik mijn eigen foto's geplaatst)


Daarna gingen we naar een batik atelier/galerie/shop. Daar werd voor gedaan hoe ze de stoffen bedrukten en beschilderden. Leuk om te zien.

Daarna werden we naar een grote winkel geleid waar alles op het gebied van gebatikte stoffen te koop was! En zo ging het dus ook bij het zilveratelier en de houtsnijder.

Dat vonden we dus iets minder. Was er allemaal erg op gericht dat je maar zou kopen. Nou.... dat deden wij dus niet want het was allemaal super duur. Dus het schilder atelier hebben we maar over geslagen. Toen door naar een plek waar we uitzicht hadden op de Mount Batur, een vulkaan met het grootste meer van Bali.

Was wel leuk maar het was wat heiig dus foto's maken was wat lastig. Daar gegeten en toen snel weer in de auto want de straatverkopers buiten het restaurant waren ongelovelijk opdringerig! Onderweg zijn we nog even uitgestapt bij de rijstvelden (erg mooi)

en hebben we nog een tempel bekeken.

Tegen een uur of 6 waren we terug bij het hotel waar het de hele dag bewolkt was geweest. Dus we hadden een goede dag gekozen om dit uitstapje te maken.
Vandaag lekker relaxen, dus ik verdwijn nu naar de rand van het zwembad en ga eens kijken of mijn huidje al weer tegen de zon kan want ik was behoorlijk verbrand de eerste dag! (auw auw auw)
Wens jullie sterkte met de kou en regen (stiekum hihi) en zal wat zon jullie kant op sturen!
liefs Annemieke

Geplaatst op 5-9-06 om 6:30

1 opmerking:

Anoniem zei

He piekemiek,

Jij vind het leuk om de reactie's te lezen, maar het is geweldig wat van jullie te horen, ook errug leuk!!!
Nou het is gelukt wat zonneschijn hierheen te sturen , want het weer is inderdaad ietsje beter. Je kan in ieder geval weer buiten zitten. Maar wat hebben jullie al veel gedaan!!! Mooi hoor. Kijk weer uit naar je volgende bericht,hoop dan ook dat je een foto kunt plaatsen. Hier is alles OK, ook met Soor en Froo.En moet je de groeten doen van pa en ma!
Zij zijn nu een paar daagies er tussenuit, op de dolle pof, weten nog niet waar naar toe, (typisch Pa hé hihi)Nou lieverd kus zus en tot snel maar weer!!!! XXX

Geplaatst door: margreet | 5-9-06 om 12:04

Dag Miek&Bert, dit is echt super om zo te lezen wat jullie allemaal gedaan hebben. Klinkt helemaal geweldig! Wel jammer dat met zo'n excursie alles duur is terwijl het anders zo goedkoop is. Maar nog ff over die zon, stuur ook nog wat naar Noord Engeland als je wil vanaf morgen! Waarschijnlijk tot over een week via hier of de mail en tot die tijd volop genieten daar!!! Liefs en een dikke zoen van Rariemelle!!!

Geplaatst door: Lella | 5-9-06 om 23:02

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...