vrijdag 25 juli 2008

Bali

Nog even....

Nog even en dan is het zo ver... 9 dagen om precies te zijn! Dan vertrekken we naar Bali met 4 vrienden. Herman en Petra en Henri en Liesbeth. Voor ons de eerste keer dan we met vrienden op vakantie gaan. Tot nu toe gingen we altijd met zn tweeën.
Waarom Bali??? Nou... volgens mij is het een prachtig eiland en is er voor elk wat wils! Je kunt er stappen, de zee in en zonnen, winkelen en er is cultuur en veel te zien! Ik ga toch vooral voor die laatste 2.
We hebben dan ook een excursie pakket van 5 dagen geboekt. Zo gaan we o.a. naar Mount Batur, Ubud en bezoeken we tempels, grotten en nog veel meer. Maar goed... daar zal ik nog wel over schrijven als we er geweest zijn. Ik hoop maar dat er wat goede internetcafé's zijn zodat ik ook wat foto's op dit weblog kan zetten. (als ik weet hoe dat werkt dan.... das dan ook maar weer afwachten!)
Nou.... nu is het dus nog koffers pakken en de puntjes op de i zetten... en dan.... VAKANTIE!!!!!!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Errug leuk zo'n eigen site! Ik ga jullie de komende weken natuurlijk helemaal volgen, ik hoop dat het je allemaal gaat lukken! Succes ermee en have fun!

Liefs Lella

Geplaatst door: Lella | 24-8-06 om 19:53

He Bert en Miekje,

Dacht net al dat ik jullie over zag vliegen toen ik buiten een peukie stond te roken.Ik heb natuurlijk heel hard gezwaait, heb je vast wel gezien ;-)
Hele fijne vakantie!!!! Groeten aan Herman Petra Liesbeth en hendrie.....DOEGGGGGGGGGGG KUS van ZUS xxxxx

Geplaatst door: Margreet | 30-8-06 om 1:32

Hoi lieve Miek,
Ik denk dat jullie nu wel zo'n beetje zijn aangekomen...ik hoop dat jullie een prettige vlucht hebben gehad (zover dat mogelijk is hahah. Hoop gauw wat van je te horen!!! Dikke kus XXXX

Geplaatst door: helgje | 30-8-06 om 18:38

Hahaha...Ik kijk elke dag even of je er al wat op gezet hebt!!!Nog niet dus.... ik ben helemaal niet ongeduldig hoor om te horen hoe het daar is....;)

Nog bedankt voor je lieve "kaartje"
Dikke kus Helgje xxx

Geplaatst door: helgje | 31-8-06 om 23:56

He Bert en Miekje,
Nou heb jullie sms ontvangen hoor, maar je smste tot mails!!!
Dus vandaar geen sms terug.Maar nu zul je er van lusten....haha
Fijn dat alles goed is,maak er wat van. Ben reuze benieuwd naar de eerste foto's!!!!!
Net zo ongeduldig als Helga dus hihi.......Nou groetjes aan de rest en tuurlijk kussie van zussie XXXX doei

Geplaatst door: Margreet | 1-9-06 om 12:18

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...