vrijdag 25 juli 2008

Maandag 11 september

Dag allemaal!

Hier weer een berichtje uit het warme Bali. De komende dagen zijn we hier alleen omdat de rest een paar dagen op een bountyachtig eiland zit. Dat leek ons niet echt wat, dus wij blijven hier.
Sinds onze laatste excursie hebben we het behoorlijk kalm aan gedaan. Wel zijn we gister naar een vogelpark geweest wat ontzettend mooi was. Prachtig aangelegd en erg mooie vogels. Natuurlijk waren er papagaaien en daar moesten we dus ff mee op de foto. Heel leuk. Nog leuker is dat ik natuurlijk weer zon kloten papagaai op mn arm had met mega scherpe nagels en die moest zo nodig ook ff aan mn arm knagen. Gelukkig niet zo hard als Paco altijd doet, maar toch.... Maar verder was het heel mooi daar. Maar ook super heet dus toen we terug waren bij het hotel, direkt het zwembad in.
Gisteravond zijn Bert en ik nog even naar de expressobar geweest waar een heel leuk bandje optreed wat we nu dus al 3x hebben gezien. Voortijd zijn we nog even langs het monument gelopen van de bomaanslag die hier op 12 oktober 2002 geweest is. Wel ff een kippenvel moment hoor! Het is een heel mooi monument (zie foto) waarop alle namen van de omgekomen mensen staan. Je kunt het hier trouwens nog elke dag merken. De beveiliging is namelijk overal aanwezig. Zo waren we laatst in de expressobar en toen kwam er een donkere jongen met een rugzak binnen. Het was maar even of er stonden 4 beveiligings mannetjes omheen die in de rugzak wilden kijken en om legitimatie vroegen. Op zich prettig, maar ook wel weer eng. Maar goed, daar moeten we maar niet te lang bij stil staan.
Vandaag en morgen gaan we nog ff relaxen en overmorgen staat er weer een excursie gepland. Gelukkig maar want te lang stil zitten (liggen aan het zwembad) das ook niks ;-)
Nou ik ga er weer van tussen en wens julllie allemaal een fijn begin van de week en hoop dat het mooie weer daar nog een beetje aanhoud!
liefs mij!
Geplaatst op 11-9-06 om 5:52

1 opmerking:

Anoniem zei

He hallo daar,

Ik kan weer op msn via een omweg, dus ook weer een reactie voor jullie!
Mmmmmm ik heb wel wat gemist las ik, mijn ZWAGER IN EEN ROSE ROKJE!
wel mieters shit dat ik dat niet ff kan zien haha
Maar ehhh.....wat het sturen van de zonnestralen betreft ....dat is goed gelukt , het is hier 25 graden en das nie slecht !
Maar wat geweldig om jullie verhalen te lezen, ben heel benieuwd naar de foto's van de papegaaien en van de tempel. Ja Miek, je weet het toch dat je geen papegaaienmens bent! waarom doe je dat dan ook ;-)
Kunnen jullie een beetje tegen de warmte? Ben je het zweten al zat?? haha je merkt het al, niet zoveel meer te melden, hier alles kits, spreek je snel weer doei doei XXXX

Geplaatst door: margreet | 11-9-06 om 15:32

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...