woensdag 7 mei 2008

Nog 6 dagen......

Nog 6 dagen en dan ga ik met m'n zus Margreet naar Marokko!!!! Joehoeee!!!!

We vliegen dinsdag om 15.30 uur naar Marrakesh en komen daar aan om 17.05 plaatselijke tijd. We verblijven daar 4 dagen en gaan dan met de trein naar Fès.




Hier doen we ongeveer een dag over en hebben daarna 2 dagen om Fès te bekijken. Dan weer een dagje treinen terug naar Marrakesh en daar nog 2 dagen waar we op de tweede dag om ongeveer 17.30 weer naar huis vliegen.

Ik ben net helemaal gerust gesteld aangezien ik er achter ben gekomen dat er in Marrakesh een echt MC Donalds is! Krijg ik in elk geval toch nog een hap fatsoenlijk voedsel binnen ;-)

Maar goed, ik hoop dat ik daar de gelegenheid krijg om geregeld even een stukje te schrijven en jullie zo op de hoogte te houden van onze belevenissen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo kinderen, Alles goed. Heel veel plezier en geniet er van!

liefs jullie pa en ma

Anoniem zei

Dus, druk maar wel een leuk dagie gehad.. Ik had gister mijn dagie niet zo... Was ff naart gemeentehuis om mijn paspoort te halen. Toen ik mijn auto daar parkeerde bleek hij een beetje te branden onder de motorkap.... pffff en dat stonk best, maar naar een beetje blazen was het vuurtje gedoofd... Maar de auto deed niet veel meer... startmotor was blijven hangen en dus verbrand... savonds met pa ff auto gehaald... Maar verder ist hier wel rustig en alles goed...
Nou, veel plezier daar nog en tot de volgende keer....

xxx bertje

ps, alles was goed te lezen hoor.. ondanks dat er geen punten en kommas waren

Anoniem zei

Hallo Margreet & Annemieke,

Hoop dat jullie een leuke vakantie hebben in Marokko. Nog heel veel plezier samen.

Veel liefs,
Marianne van Ekeren

mckroes zei

Dear Miek,

the McDonald's photo you are using the post is my property, please remove the photo.

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...