woensdag 21 mei 2008

Laatste berichtje uit Marokko

Als alles gaat zoals het moet, is dit ons laatste berichtje getypt op een arabisch toetsenbord. Gelukkig, want dat ,schiet voor geen meter op....
We zijn gisteren dus met de trein naar Marrakech gegaan en hadden hem echt bijna gemist. We waren vergeten een taxi te regelen en moesten dat dus 's morgens nog doen. Taxi liet even op zich wachten en toen was het een race tegen de klok. Net toen we de koffers in de trein zetten en ingestapt waren, reden we weg. Echt op het nippertje dus!

De reis op zich verliep gesmeerd. Anderhalf uur sneller dan de heenweg. We hadden niet eens door dat we er al waren:

Vandaag hebben we geshopt en zijn we naar de Hamam geweest. Les Bains de Marrakech heet de hamam en is echt SUPER!!!! Het zag er zo mooi en sfeervol uit! En de massage daar was wo heerlijk!

Verder nog wezen shoppen. Ik heb een super mooie leren tas gekocht voor weinig en had ook nog een broek en twee sjaals gekocht, maar die ben ik met m'n stomme kop kwijt geraakt! Dom dom dom....

Maar goed, ik ga dit afsluiten. Zal als ik thuis ben nog wel wat foto's plaatsen hier en daar, maar nu zoek ik zus nog even op. die zit hier beneden ergens opt terras. Nog even genieten van onze laatste avond op marokkaanse bodem en morgen om half 5 vliegen!

Au revoir!!!!!!

Geen opmerkingen:

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...