dinsdag 29 mei 2012

dinsdag 29 mei

Vanmorgen hadden we geen haast en zijn om 9 uur opgestaan. En ja hoor.... bewolkt! Dus we hebben rustig ontbeten en even op de kamer gezeten. Toen begon toch zowaar de zon te schijnen en zijn we naar het zwembad gegaan. Daar een uurtje in de zon gelegen en ik heb alle moed bij elkaar geraapt en het koude zwembad in gegaan. Als je er maar eenmaal door bent wil het wel.
Na een uurtje ging de zon weer weg en zijn we terug gegaan naar de kamer. Even gedouched en toen de boel maar eens ingepakt. Marco kan gelukkig op deze kamer blijven, want eerst was er sprake van dat hij een verdieping hoger moest.
Toen de boel gepakt was zijn we maar eens richting auto gegaan en naar het vliegveld gereden.
We waren er natuurlijk veel te vroeg en zijn in de aankomsthal koffie gaan drinken.. Altijd leuk om te zien als er mensen terug komen.
Toen was het tijd om afscheid te nemen (wat haat ik dat) en moest ik door de douane. En nu zit ik bij de gate te wachten tot ik het vliegtuig in kan. Wat duurt dat wachten altijd lang. Ik zit er altijd veel te vroeg en bedenk me nu dat ik nog tijd genoeg had om voor 2 euries een half uur in zo`n luxe massagestoel had kunnen zitten. Maarja... ik ben als de dood om te laat te komen.
maar goed, ik denk dat we zo wel kunnen boarden.
Ach en voor ik het weet duik ik weer lekker in mn eigen bedje.
lief en een knuffel van mij!!!

Geen opmerkingen:

Donderdag 19 april 2018

Vanmorgen zaten we, na een heerlijke nachtrust, rond even over 9 aan het ontbijt. Ook dit was prima voor elkaar en wat een uitzicht!!!! Oo...